۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

زمان لازم برای یادگیری زبان چقدر است؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که علاقمندان به یادگیری زبان می پرسند، این است که چه مدت زمانی را باید صرف کنند تا بتوانند بر یک زبان مسلط شوند؟ ما در موسسه زبان آموزان پیشرو با توجه به سابقه و تجربه ی خود در زمینه ی آموزش با اطمینان می توانیم به شما بگوییم که یکی از موثرترین و مهم ترین عوامل در کاهش یا افزایش مدت زمان یادگیری، خودتان هستید. اهمیت این موضوع تا حدی است که صرف نظر از اینکه می خواهید کدام زبان خارجی را یاد بگیرید، میزان تلاش ، انگیزه، پشتکار و برنامه ریزی شما می تواند موجب آسانتر شدن یا سخت تر شدن روند آموزش بشود.

یکی از عوامل مهمی که بر مدت زمان یادگیری شما تاثیر خواهد داشت؛ هدف شما از یادگیری زبان است، آیا هدف اصلی شما اخذ مدرک معتبر است؟ ایا هدف شما این است که بتوانید همانند یک فرد نیتیو صحبت کنید؟ آیا می خواهید فقط در حد عمومی و جنرال به یک زبان خاص مسلط باشید؟ ایا در نهایت می خواهید از آموخته های خود برای مهاجرت، کار یا ادامه تحصیل در یک کشور خارجی استفاده کنید؟ اینکه شما دقیقا چه می خواهید و چه سطح و Level اموزشی مد نظر شما است، بسیار اهمیت دارد.

بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، روسی و با غیره را یاد بگیرند. هرچند که تسلز بر این زبانها نیازمند گذر زمان کافی است اما در سال های اخیر تجربه نشان داده است که اگر فرد واقعا غلاقمند و دارای پشتکار قوی باشد و هدف خود را از یادگیری زبان مشخص کرده باشد؛ می توان با استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان در مدت زمان کمتر و با تمرکز بیشتری بر روند یادگیری هر فرد، مدت زمان این آموزش را کاهش و میزان کیفیت و بازدهی کلاس را افزایش داد.

پیشنهاد ما به شما این است که هیچ وقت به دنبال تعیین کردن یک مدت زمان خاص برای یادگیری نباشید، زیرا مدت زمانی که شما برای تسلط به یک زبان خارجی نیاز دارید، تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد و همیشه به صورت حدودی می توان زمانی را تعیین کرد. حتی اگر برای یادگیری به آموزشگاه های معتبر زبان نیز مراجعه نمایید، می دانید که آنها دارای یک برنامه ی مشخص به ازای کلاس های آموزشی هستند اما اینکه با پایان یافتن دوره های آموزش زبان شما تا چه حد به مطالب آموخته شده مسلط شده باشید، دقیقا به میزان تلاش و تمرکز خودتان بستگی دارد.

عوامل موثر بر مدت زمان یادگیری زبان

  • یکی از مهم ترین موضوعات این است که آیا شما زمینه ی لازم را دارید و یا کسی هستید که هیچ دانش زبانی قبلی ندارد؟ اگر قبلا اطلاعاتی داشته باشید، واضح است که خیلی زودتر پیشرفت خواهید کرد و روال یادگیری برایتان آسانتر و مشخص تر خواهد بود.
  • سن یکی دیگر از عوامل مهم است زیرا اغلب انسان ها در سنین کودکی و نوجوانی و جوانی خیلی بهتر می توانند بیاموزند و به قول معروف در سنین یادگیری زبان قرار دارند.
  • برنامه ی روزانه شما برای آموزش چیست ؟ ( میزان مطالعه در طول یک روز یا یک هفته چقدر است؟ از چه روش هایی برای مطالعه و مرور مطالب استفاده خواهید کرد؟)
  • سطح مورد انتظار یعنی اینکه شما چه هدفی از یادگیری دارید و به کجا می خواهید برسید؟ در حد عمومی بیاموزید یا اینکه بتوانید همانند یک شخص نیتیو با مهارت کافی صحبت کنید؟ به بیانی دیگر شما برای دستیابی به سطوح مختلفی از تسلط و مهارت در استفاده از یک زبان خارجی به مدت زمان های مختلفی نیاز دارید. این سطوح عبارتند از :

سطح مقدماتی: به گونه ای است که شما خواهید توانست با استفاده از واژگان و جمله سازی های مبتدی منظور خود را به دیگران برسانید و متوجه سخنان آنان نیز شوید، در واقع در سطح دانش زبانی لازم و نیازهای یک توریست که به یک کشور دیگر سفر می کند.

سطح متوسط: در این سطح از زبان، شما می توانید با راحتی بیشتری در مورد مسایل مختلف سخن بگویید و از کلمات و جملات تخصصی تری استفاده کنید.

سطح پیشرفته: در این سطح می توان گفت که یک شخص تا حد زیادی به زبان مسلط است و با افراد بومی می تواند به راحتی مکالمه کند. مشکلی در درک و فهمیدن اطلاعاتی که از طریق رسانه های عمومی مثل اخبار و برنامه های تلویزیونی پخش می شود، ندارد و به راحتی می تواند در آن واحد با چند نفر در مورد موضوعات متفاوت سخن بگوید.

سطح بسیار پیشرفته: در این سطح،شخص کاملا به زبان مسلط است و برای خواندن کتاب ها و مقالات علمی نوشته شده به آن زبان خاص، مکالمه ی پیشرفته با افراد نیتیو، ارائه ی کنفرانس، نگارش و نوشتار هیچ مشکلی نخواهد داشت.

پس برای تعیین کردن تقریبی مدت زمان لازم جهت یادگیری زبان لازم است که مشخص کنید به چه سطحی می خواهید برسید.

منبع :

زمان لازم برای یادگیری زبان چقدر است؟

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • جمعه ۲۴ فروردين ۹۷

یادگیری سریع زبان انگلیسی

بسیاری از شما دوستان عزیز به دنبال روش هایی هستید تا بتوانید از طریق آن ها روند یادگیری زبان انگلیسی را سرعت ببخشید. به این منظور راه های مختلفی وجود دارد اما بهتر است که در همین زمان نگاهی به نحوه ی مطالعه ای که تاکنون داشته اید، بیندازید. در مقالات قبلی ای که در سایت موسسه زبان آموزان پیشرو منتشر کرده ایم، به وفور به این مطلب اشاره شده است که شما باید از ابتدا هدف خود را از یادگیری زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگری مشخص سازید. هدف به این معنی است که می خواهید از آموخته های خود به چه منظوری استفاده نمایید و هم چنین انتظار شما از یادگیری در چه سطح و level می باشد.

توجه به این دو موضوع باعث می شود تا مطالعه و آموختن شما هدفمند تر باشد؛ برای مثال شخصی که تمایل دارد بیشتر بر روی مکالمه زبان انگلیسی کار کند و قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای خارجی را دارد، می تواند از یک برنامه ی مشخص و مناسب به منظور تقویت گفتار استفاده نماید و سریع تر به آنچه مد نظر دارد دستیابی پیدا کند. سوال اکثر زبان آموزان از مدرسان این است که سریع ترین راه یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

توجه : در زمینه یادگیری زبان ما به شما تدریس خصوصی زبان را توصیه می نماییم،شما عزیزان می توانید جهت دوره های خصوصی سایر زبان با موسسه زبان آموزان پیشرو در ارتباط باشید

ما در ادامه ی این مطلب، برخی از راهکارهای مهم جهت تسریع فرآیند آموزش و فراگیری زبان را بیان کرده ایم و به شما توصیه می کنیم که این روش ها را به صورت جداگانه در بازه های زمانی مختلف انتخاب و تست نمایید و میزان تاثیر گذاری آنها بر افزایش سرعت یادگیری خودتان را تخمین بزنید. قطعا میزان اثر بخش بودن هر روش در افراد مختلف، متفاوت می باشد و همچنین امکان دارد که برای هر فرد یک روش مشخص بیشتر از سایرین کارآمد و مفید باشد؛ بنابراین برای یادگیری سریع زبان انگلیسی این خود شما هستید که می توانید مناسب ترین و سازگارترین راهکارهایی که با آنها احساس راحتی بیشتری خواهید داشت را، تشخیص داده و مورد استفاده قرار بدهید.

روش های موثر برای افزایش سرعت یادگیری زبان

  • اگر می خواهید کلمات جدید بیاموزید، روش حفظ کردن را به طور کل فراموش کنید. یک متن، شعر، خبر، پاراگرافی از یک مقاله و یا آهنگ مورد نظر خود را در نظر بگیرید و سعی کنید به خوبی به آن گوش دهید، به دنبال درک مفهوم آن قطعا با کلمات جدید روبرو می شوید و به علت اینکه لازم است تا کل متن را متوجه شوید با دقت بیشتری به دنبال معنای کلمات خواهید بود و مشخص است که چون ذهنتان کنجکاو می شود، کلمات برای مدت بیشتری در حافظه ی شما خواهند ماند و یادگیری زبان انگلیسی و کلمات جدید آن به این روش خیلی خیلی سریع تر و ماندگار تر از روش حفظ کردن لغات است.
  • تمرین مکالمه شاید برایتان جالب باشد. شما می توانید با اعضای خانواده یا دوستان و یا حتی با خودتان به تمرین مکالمه بپردازید. حتی می توانید افکار خودتان را به زبان انگلیسی در ذهنتان بازگو کنید. هر صحبت و فکر و یا اتفاقی می تواند سوژه ای باشد برای تمرین مکالمه.
  • گرامر را اندک اندک بیاموزید، برای یادگیری سریع زبان انگلیسی لازم نیست که در بازه ی زمانی کم، حجم زیادی از نکات دستور زبان و گرامر را در ذهن خود انبار کنید بلکه می توانید بر حسب نیاز و در صورت مواجه شدن با آن موضوع خاص مرتبط با گرامر، آنرا موشکافی کرده و فرا بگیرید. کسانی که فکر می کنند برای مکالمه و گفتمان حتما باید به دستور زبان مسلط باشند به معنای واقعی دارند وقت خود را هدر می دهند؛ زیرا مباحث مختلف برای یادگیری زبان انگلیسی از لحاظ گرامری و کاربرد آنها در مکالمه به یکدیگر پیوسته و وابسته است و به مرور زمان می توانید ارتباط بین آنها را درک کرده و در ذهن خود ثبت نمایید.
  • خواندن کتاب داستان روشی سریع برای یادگیری لغات جدید و گرامر می باشد.
  • خوب گوش دادن را تمرین کنید.
  • یک دوست خوب و یا یکی از همکلاسی هایتان را به عنوان پارتنر یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنید و مطمئن باشید که می توانید در کنار هم با شوق و انگیزه ی بیشتری زبان را تمرین کنید و یاد بگیرید.
  • رمز موفقیت شما در فراگیری هر زبانی، آهستگی و پیوستگی است. مطالعه ی شما باید برنامه ریزی شده باشد و نه با عجله. ذهن شما باید مطالب جدید را پردازش نموده و ثبت کند؛ بنابراین به خود زمان کافی بدهید. یکی از بهترین روش ها برای یادگیری سریع زبان انگلیسی این است که هر روز مطالعه و تمرین کنید حتی اگر فقط و فقط ده دقیقه باشد.
  • به هر میزان که در مکالمه مهارت داشته باشید یا خیر مهم نیست، نکته ی اصلی اینجاست که شما با هر معلوماتی که دارید بتوانید سخن بگویید. حتی اگر کلمات انتخابی شما مناسب نباشد، حتی اگر از لحاظ گرامری جمله ای که بیان کرده اید مشکل و ایراد داشته باشد. به یاد داشته باشید که اعتماد به نفس و جسارت بیان آنچه قبلا آموخته اید، به یادگیری سریع زبان انگلیسی بسیار کمک خواهد کرد.
  • بهترین کتاب هایی که برای آموزش انگلیسی چاپ شده اند، به اندازه ی تلاش و تجربه ی خودتان کارآمد نیستند. کتاب تنها یک ابزار آموزشی است و همه چیز به تمرین و تجربه های عملی شما بر می گردد.

منبع :

یادگیری سریع زبان انگلیسی

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • جمعه ۲۴ فروردين ۹۷

روش های افزایش انگیزه برای یادگیری زبان

معمولا همه ی ما در ابتدای مسیر آموختن و یادگیری یک مهارت یا زبان جدید به اندازه ی بسیار زیادی هیجان و شوق داریم ولی به مرور زمان مخصوصا وقتی که اندکی با سختی های ان مسیر درگیر می شویم، امکان دارد که آن شوق اولیه یا انگیزه کاهش یابد. همین موضوع می تواند به صورت مستقیم بر روی عملکرد ما تاثیر بگذارد. چه بسیا افرادی که علاقمند به یادگیری زبان هستند اما پس از مدتی به دلیل اینکه انگیزه ی آن ها کم می شود، آن مسیر را رها می کنند و از هدف خود دست می کشند.

توصیه ی موسسه زبان آموزان پیشرو به چنین افرادی این است که در پی یافتن راه حل هایی اساسی به جهت افزایش انگیزه برای آموختن زبان باشند و سعی کنند بیاموزند که با استفاده از چه تکنیک هایی خواهند توانست میزان شوق و هیجان خود را در طول پروسه ی یادگیری زبان ثابت نگه دارند و البته موجبات افزایش آن را فراهم کنند. به راستی چگونه می توان در طول مدت زمان لازم برای آموختن که معمولا مدت کمی نیز نخواهد بود، انگیزه ی خود را حفظ کرد؟ شاید پاسخ به این سوال برای بسیاری از افراد سخت باشد اما ما راه حل هایی کاربردی برایتان داریم.

  • زمان های کوتاه روزانه ( پیوسته و مستمر ) برای مطالعه و یادگیری زبان جدید در نظر بگیرید. مدت زمانی که به صورت روزانه صرف مطالعه و مرور آموخته هایتان می کنید، نباید بیش از حد طولانی باشد؛ زیرا در این صورت این کار برایتان خسته کننده خواهد شد و مغز شما نیز در جهت راحت طلبی عمل خواهد کرد و قطعا با کاهش تمرکز و انگیزه مواجه می شوید.
  • برای خود پاداش هایی در نظر بگیرید که مثلا به ازای مطالعه یا یادگیری زبان حتی اگر در حد چند کلمه یا چند جمله یا یک بخش از کتاب درسی باشد، یک جایزه به خودتان می دهید. این جایزه می تواند پرداختن به کار یا تفریحی باشد که بیش از هر چیزی به شما انرژی می دهد.
  • شما می توانید از کلاس های آموزش و تدریس خصوصی زبان موسسه زبان آموزان پیشرو استفاده نمایید که در این صورت مطابق با برنامه ریزی که مدرس به شما ارائه می دهد عمل خواهید کرد و همین موضوع می تواند یک عامل مهم در حفظ نمودن انگیزه ی شما برای ادامه ی پروسه ی یادگیری زبان باشد.
  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • جمعه ۲۴ فروردين ۹۷

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل

شاید برای بسیاری از افراد آموزش زبان در منزل یکی از بهترین گزینه هایی باشد که بخواهند از آن برای یادگیری استفاده نمایند. معمولا صحبت از این موضوع که می شود، همگی به یاد روش هایی می افتید که می توان از طریق آن ها زبان انگلیسی را بدون رفتن به کلاس آموخت؛ برای مثال مشاهده ی فیلم های زبان اصلی، مطالعه کتاب های خود آموز و داستان ، گوش دادن به اخبار و ترانه های انگلیسی و روش هایی از این قبیل اما در این مطلب از وبلاگ موسسه زبان آموزان پیشرو می خواهیم برایتان شرح دهیم که بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل چیست؟

در یک جمله و به صورت کاملا خلاصه " شما می توانید انگلیسی را از طریق روش تدریس خصوصی زبان در منزل و در ایده ال ترین شرایط و کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزید "

با این روش، میزان زیادی از بهانه های متداولی که از زبان آموزان شنیده می شود و مانع یادیگری آنها هستند، رفع خواهند شد برای مثال :

  • وقت کافی ندارم.
  • موسسه های آموزش زبان از خانه یا محل کار من فاصله ی زیادی دارند و دور هستند.
  • هزینه ی شرکت در کلاس های آموزشگاهی ترمیک زیاد است.
  • مدت زمان کلاس ها کم است و آن طور که باید به سوالات پاسخ داده نشده و رفع اشکال نمی شود.

یادگیری زبان انگلیسی در منزل با موسسه زبان آموزان پیشرو

یادگیری زبان انگلیسی در منزل امکان پذیر است، به شرط اینکه روشی که برای مطالعه و آموزش انتخاب می شود، استاندارد باشد. موسسه زبان آموزان پیشرو برگزار کننده ی دوره های آموزش و تدریس خصوص زبان انگلیسی در منزل شما خواهد بود. در هر روز و ساعتی که بخواهید می توانید از خدمات آموزشی ما بهره مند شوید و استاد مربوطه به منزل شما اعزام می شود. از جمله بهترین و واضح ترین مزایای این کلاس ها صرفه جویی بسیار زیاد در وقت و هزینه های شما عزیزان می باشد.

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • جمعه ۲۴ فروردين ۹۷

یادگیری مکالمه زبان روسی

یادگیری مکالمه زبان روسی.قابل توجه علاقمندان به یادگیری زبان روسی،  اگر قصد دارید به هر دلیلی در کشور روسیه زندگی کنید (مهاجرت، کار یا تحصیل ) ضروری است که قبل از اقدام برای رفتن به فکر آموختن زبان رسمی این کشور باشید. به هر میزان که مهارت و تسلط خودتان بر این زبان را تقویت نمایید، دچار مشکلات کمتری می شوید و می توانید به راحتی با اطرافیان ارتباط بر قرار نمایید.  هر چند که انگلیسی زبان بین المللی و قابل اسفاده در تمام نقاط جهان است اما برای تحصیل در دانشگاه های روسیه نیازمند ارائه ی مدارک رسمی زبان روسی هستید و برای دریافت این مدارک نیازمند شرکت در امتحانات مربوطه؛ بنابراین اولین گام برای آغاز، یادگیری است تا با سپری شدن زمان وارد مراحل مهم تری شوید.

البته توجه داشته باشید که هر دانشگاهی ممکن است یک مدرک خاص را قبول کند و با این حساب اگر به قصد ادامه تحصیل به روسیه می روید، لازم است تا با دانشگاه مورد نظر مکاتبه نموده تا بفهمید که کدام مدرک زبان روسی مورد تایید آنان می باشد.  مورد بعدی که قصد داریم در این مطلب از وبلاگ موسسه زبان آموزان پیشرو به آن بپردازیم، در خصوص سوالاتی است که اغلب افراد در مورد سخت بودن یادگیری مکالمه زبان روسی مطرح می نمایند؛ بله اگر بخواهیم این زبان را با انگلیسی مقایسه نماییم، قطعا یادگیری آن و تسلط بر مکالمه روسی سخت تر می باشد؛ زیرا در ابتدا دارای الفبایی متفاوت از لاتین بوده و هم چنین منابع آموزشی آن به ویژه در کشور ایران کم تر می باشد و به خصوص در شهر های کوچک تر آموزشگاه های محدودی کلاس های آموزشی را بر گزار می کنند.

آموزش خصوصی مکالمه زبان روسی

در این شرایط بهترین گزینه استفاده از کلاس های آموزش خصوصی مکالمه روسی می باشد که معمولا مدرسان آن افرادی هستند با تحصیلات دانشگاهی و یا افرادی که چند سال در روسیه زندگی کرده اند و نیتیو محسوب می شوند. اگر در شهر های تهران، کرج و توابع حضور داشته باشید موسسه زبان آموزان پیشرو آماده ی ارائه ی خدمات آموزشی تدریس خصوصی زبان روسی در مکان مورد نظر شما خواهد بود. شما می توانید در زمان و تاریخ دلخواه از این جلسات پر بازده و با کیفیت در منزل یا محل کار خود بهره مند شوید.

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • پنجشنبه ۱۶ فروردين ۹۷

توصیه هایی برای آموزش زبان جدید

یادگیری یک زبان جدید بدون شک عامل به وجود آمدن تغییرات زیادی در زندگی فردی، اجتماعی و کاری هر شخصی خواهد بود و به همین دلیل است که بیشتر افراد از جمله جوان تر ها برای آموزش زبان جدید شوق و تمایل زیادی دارند، اما قطعا این کار نیز همانند کارهای دیگر اصول و قواعدی لازم دارد تا بتواند نتایج ارزنده ای را فراهم کند؛ پس اگر می خواهید که پس از مدتی بتوانید به نحو احسن از آموخته های خودتان استفاده نمایید، به توصیه هایی که در این مطلب از وب سایت موسسه زبان آموزان پیشرو،مرکز آموزش خصوصی زبان،ذکر شده است، دقت داشته باشید.

توصیه ی اول برای آموزش زبان جدید: برنامه ریزی صحیح

داشتن برنامه ریزی برای آموزش زبان جدید باعث می شود تا به میزان زیادی بتوانید در وقت خود صرفه جویی نمایید. این برنامه می تواند توسط استاد یا مدرس و یا آموزشگاه به شما ارائه شود. دقت داشته باشید که این برنامه مرتبط با روال آموزشی می باشد و برای اینکه شما بتوانید وقت های آزاد خود را مدیریت نمایید، باید خودتان یک برنامه ی مناسب برای مطالعه و مرور و تکرار آموخته هایتان در نظر بگیرید. در هر صورت برنامه ریزی یکی از ضروریات اولیه برای آموزش زبان جدید می باشد.

توصیه ی دوم: به جای حفظ کردن لغات، آن ها را در قالب جمله و عبارات به ذهن بسپارید.

قطعا شما برای صحبت کردن با دیگران کلمه کلمه حرف نمی زنید، به همین دلیل لازم است تا واژه های جدیدی را که می آموزید در قالب جمله به خاطر بسپارید. این یکی از بهترین و کاربردی ترین روش های مطالعه زبان می باشد. به جای اینکه لغات را مطالعه کنید، جملات و عبارات را خوانده و یاد بگیرید. طبق تجربیاتی که موسسه زبان آموزان پیشرو در طی سال ها فعالیت خود به دست آورده است، افرادی که از این شیوه برای آموزش زبان جدید استفاده کرده اند تا حد زیادی توانسته اند موفق تر از سایرین باشند و زودتر پیشرفت کنند.

توصیه سوم آموزش زبان جدید: گرامر را به تنهایی نخوانید.

شما برای مکالمه زبان احتیاج دارید که خیلی سریع و بدون فکر کردن راجع به دستور زبان و قواعد صحبت کنید، به همین دلیل حفظ کردن قواعد و گرامر کمک زیادی به شما نمی کند. سرعت مکالمه شما در هنگام آموزش زبان جدید به صورتی افزایش خواهد یافت که بتوانید ان چه می شنوید را به درستی بیان کنید. عباراتی که یاد گرفته اید را در صحبت کردن روزمره ی خودتان به کار ببرید، بدون اینکه ذهنتان را درگیر دستور العمل های گرامری کنید. مطمئن باشید که با این شیوه به مرور قواعد لازم برای جمله سازی را نیز یاد خواهید گرفت.

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • پنجشنبه ۱۶ فروردين ۹۷

مقایسه و تفاوت آزمون آیلتس و تافل

برای بسیاری از علاقمندان به یادگیری زبان همواره این سوال مطرح می شود که پس از گذراندن دوره های ترمیک آموزشگاهی و یا استفاده از جلسات تدریس خصوصی انگلیسی می توانند چه مدارکی را کسب کنند و شرایط لازم برای اخذ این مدارک چگونه خواهد بود؟ در این مطلب قصد داریم تا برای افزایش اگاهی این عزیزان، اطلاعاتی را در خصوص مدارک IELTS وTOEFL ارائه دهیم و بتوانیم باذکر نکات جزیی تر این دو را با یکدیگر مقایسه نماییم.

تفاوت آزمون آیلتس و تافل در چیست؟

از طریق IELTS می توان در سطح بین المللی، میزان توانایی یک فرد در استفاده از زبان انگلیسی را بررسی نمود. اگر شما می خواهید برای ادامه تحصیل به کشورهای انگلیسی زبان بروید و یا می خواهید در این کشورها مشغول به کار شوید و یا حتی اقامت داشته باشید، به شما توصیه می کنیم که حتما در امتحان آیلتس شرکت نمایید، زیرا در بسیاری از دانشگاه ها و مراکز آموزشی معتبر وجود در کشورهای انگلیسی زبان داشتن این مدرک یکی از شروط پذیرش می باشد.

برای شرکت در آزمون آیلتس باید در حدی به زبان تسلط داشته باشید که بتوانید انگلیسی را به لهجه های متفاوتی صحبت کنید و همچنین در بخش شنیداری این آزمون بتوانید آنطور که باید عمل کنید و نمره ی مناسبی اخذ نمایید و حال در مورد آزمون تافل باید بگوییم که داشتن این مدرک به این معناست که شما از دانش کافی برای استفاده از زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی برخوردار هستید. زمانی که این مدرک را داشته باشید، در واقع یکی از شرایط پذیرش در دانشگاه ها و کالج های کانادا و آمریکا را خواهید داشت. از لحاظ اعتبار خیالتان راحت که هر دو مدرک تافل و آیلتس معتبر هستند و شما برای تحصیلات عالیه و همچنین مشغولیت به کار حرفه ای در کشورهای اروپایی و آمریکا می توانید این مدارک را ارائه دهید. البته اینکه کدامیک از این دو مدرک مورد قبول واقع شود، وابسته به آن دانشگاه، موسسه، مرکز آموزشی، سازمان، شرکت و .... متفاوت خواهد بود.

نکاتی در مورد آزمون آیلتس

  • بازه نمرات بین 0 تا 9 می باشد. ( نمره ی هفت به بالا یعنی شما تسلط کافی برای استفاده از زبان انگلیسی را به دست آورده اید)
  • این مدرک تا دو سال اعتبار دارد.
  • این آزمون در دو نوع عمومی general و آکادمیک ( ضروری برای پذیرش در دانشگاه های خارجی ) برگزار می شود.
  • آزمون IELTS شامل چهار بخش مکالمه، شنیدار، مکاتبه و رو خوانی می باشد که پاسخگویی به سوالات طرح شده در این بخش ها معمولا دو ساعت و چهل و پنج دقیقه به طول می انجامد.

نکاتی در مورد تافل

  • یک ازمون جامع و معتبر جهانی است که دریافت مدرک آن برای تحصیل در کالج و دانشگاه های آمریکا، کانادا، استرالیا و ... و هم چنین برای کار در موسسات و سازمان های دولتی در این کشور ها لازم می باشد.
  • یکی از انواع آزمون تافل، کتبی PBT می باشد که شامل بخش های شنیداری، نگارشی و درک مطلب است و برای پاسخ دادن به سوالات هر بخش مدت زمان مشخصی تعیین شده است.
  • نوع دیگر، آزمون تافل کامپیوتری CBT است که شامل بخش های شنیداری، نگارش، درک مطلب و نوشتاری می باشد.
  • مدت اعتبار مدرک تا دو سال بعد از تاریخ درج شده بر روی آن می باشد.

برای اخذ مدرک تافل و آیلتس، چه کلاسی را انتخاب کنید؟

طبق بررسی هایی که انجام داده ایم بیشتر افراد بین یک دو راهی برای انتخاب نوع آموزش قرار گرفته اند. برخی می گویند که با کلاس های ترمیک که در آموزشگاه ها برگزار می شود موافق و راحت تر هستند و برخی دوست دارند که از تدریس خصوصی بهره مند شوند. اول از همه بگوییم که دستیابی به درجه ای از تسلط بر زبان انگلیسی که بر اساس آن بتوانید در آزمون آیلتس یا تافل شرکت کنید، کاملا وابسته به میزان تلاش و پشتکارخودتان است. پس اول از خودتان مطمئن شوید و بدانید که چه راهی پیش رو دارید. سپس به این نکته توجه کنید که معلم خوب تا حد زیادی می تواند بر روی روند پیشرفت شما اثر گذار باشد و بدیهی است که در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی به دلیل محدود بودن تعداد زبان آموزان مدرس زبان تمرکز بیشتری بر روند اموزش خواهد داشت و طبق امار این کلاس ها از بازدهی بالایی برخوردارند.

شما بر اساس بودجه، شرایط، وقت و زمان و علاقه ی خودتان می توانید دوره های آیلتس یا تافل را به صورت ترمیک یا آموزش خصوصی با موفقیت بگذرانید. پیشنهاد موسسه زبان اموزان پیشرو به همه ی علاقمندان به زبان انگلیسی این است که در صورت امکان هدف خود را تعیین نمایند و با یک برنامه ریزی مشخص و سازمان یافته مراحل لازم برای دریافت این مدارک را سپری کنند. فرقی ندارد که هدف شما مهاجرت، زندگی، کار یا تحصیل است، مهم ترین موضوع این است که بتوانید به درستی تحقیق کنید و بر اساس قوانین آن دانشگاه یا موسسه اموزشی و البته کشوری که می خواهید به آن سفر کنید بتوانید تشخیص دهید که دوره های آموزش تافل مناسب شماست و یا آیلتس؟

البته بسیاری از افراد هم با هدف یادگیری بیشتر زبان انگلیسی را مطالعه می کنند و مدرک گرا نیستند و یا هدف هایی از قبیل مهاجرت و ادامه تحصیل به خارج از کشور را ندارند، بهر حال ما در موسسه زبان آموزان پیشرو راهنمای شما خواهیم بود و اگر سوالی داشتید، می توانید برای بهره مندی از مشاوره با ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.جهت تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل بصورت تضمینی جهت آزمون آیلتس و تافل با ما تماس حاصل فرمایید

منبع:

https://www.toplanguage.ir/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%a2%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b3-%d9%88-%d8%aa%d8%a7%d9%81%d9%84.html

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • پنجشنبه ۱۶ فروردين ۹۷

تسلط بر مکالمه انگلیسی

تسلط بر مکالمه انگلیسی هدف هر یک از افرادی است که به تازگی و یا مدتی است که یادگیری و مطالعه این زبان را آغاز کرده اند. شخصی که با چنین هدفی شروع به یادگیری می کند با چالش های زیادی مواجه است و در صورتی که انگیزه ی کافی برای ادامه دادن داشته باشد، باید به این نکته نیز توجه کند که برای دستیابی به این هدف نیاز مند صرف زمان کافی و همچنین داشتن پشتکار زیاد خواهد بود. تسلط بر مکالمه انگلیسی به این معناست که یک فرد بتواند بدون ایجاد وقفه های طولانی یا مکث و همچنین با حداقل اشتباهات در تلفظ به این زبان صحبت کند و همچنین بداند کدام کلمه و عبارت و یا اصطلاح را در چه موقعیتی و برای پاسخگویی به کدامین سوال مورد استفاده قرار دهد.

در این حالت می توانید از زبان انگلیسی همانند زبان مادری خود به راحتی برای بیان سخنان خود استفاده نمایید و منظور خود را به نحو احسن به مخاطبان برسانید. تسلط بر مکالمه زبان انگلیسی زمانی به وجود می اید که شما برای جواب دادن به مخاطب خود به دنبال ترکیب کردن کلمات و جملات نباشید و بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین جمله را در جواب وی بگویید، یعنی نیازی نیست تا فکر کنید و بخواهید کلمات را در کنار هم بچینید، بلکه این موضوع به سادگی و خود به خود اتفاق می افتد. شخصی که توانسته است تسلط بر مکالمه انگلیسی را به دست آورد به راحتی می تواند متوجه صحبت ها و مکالمات موجود در فیلم ها و برنامه ها و همچنین اخبار بشود و هر آنچه که می شنود را با اعتماد به نفس تکرار کند و دلهره ی او از اشتباه تلفظ کردن کلمات و عبارات به حداقل رسیده باشد.

در پیشرفته ترین و ایده آل ترین حالت شما می توانید درست همانند یک شخص انگلیسی زبان که از کودکی با این زبان بزرگ شده است، صحبت کنید و هیچ گونه مشکلی در برقراری ارتباطات اجتماعی نخواهید داشت. تسلط بر مکالمه انگلیسی به شما قدرت و اعتماد به نفس لازم برای ایجاد ارتباط و معاشرت های لازم در طی سفر تفریحی یا کاری خود به کشورهای انگلیسی زبان را خواهد داد و واقعا احساس خواهید کرد که یادگیری کامل یک زبان جدید تا چه حد می تواند دنیای شما را دگرگون کند و به سمت پیشرفت و بهبودی سوق بدهد. بسیاری از افراد به دلیل اینکه از اعتماد به نفس لازم برخوردار نیستند و به دلیل اینکه از مهارت و تسلط کافی برای مکالمه انگلیسی بهره مند نشده اند، از برقراری ارتباطات اجتماعی می ترسند.این افراد باید بدانند که با اندکی تلاش می توانند تسلط بر مکالمه انگلیسی را به دست آورند و به اهداف خود نزدیک تر شوند و تاثیرات مثبت آن را در زندگی خود ببینند. موسسه زبان آموزان پیشرو با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه آموزش و تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی می تواند راهنمایی های لازم را در اختیار زبان آموزان عزیز قرار دهد. اگر نیاز به مشاوره برای استفاده از کلاس های خصوصی دارید، می توانید از طریق شماره های موجود در این سایت با ما تماس بگیرید.

برخی از متداول ترین سوالاتی که متقاضیان یادگیری انگلیسی مطرح می کنند، در ادامه بیان شده است.

برای تسلط بر مکالمه انگلیسی چه مدت زمانی لازم است؟

بسیاری از افرادی که به تازگی آموختن زبان جدید را شروع کرده اند، در مورد مدت زمان لازم برای دستیابی به مهارت کافی در صحبت کردن و مکالمه سوال می پرسند؛ بهترین جوابی که موسسه زبان آموزان پیشرو برای این دسته از افراد خواهد داشت، این است که همه چیز به خودتان بستگی دارد، هرچند که در آموزشگاه های مختلف می بینید که دوره های آموزشی به صورت ترمیک تقسیم بندی شده اند و شما برای دستیابی به تسلط بر مکالمه انگلیسی باید ترم های مختلف را بگذرانید، اما سرعت پیشرفتتان در این مورد فقط و فقط بستگی به خودتان، میزان انگیزه و پشتکار و میزان تمرین و تکرار خواهد داشت.

حتی دوره هایی که تحت عنوان کلاس های بحث آزاد یا free discution برگزار می گردند، هرچند با محوریت افزایش تسلط بر مکالمه انگلیسی هستند اما اگر فعالیت شما در کلاس به اندازه کافی نباشد، به میزان کافی نشنوید و سخن نگویید و تمرین نکنید، این کلاس هم بازدهی لازم را برای شما نخواهد داشت. با هر هدفی که به دنبال یادگیری زبان هستید، به این نکته توجه داشته باشید که هیچ کس نمی تواند پاسخ دقیقی در مورد مدت زمان لازم برای تسلط بر مکالمه انگلیسی به شما بدهد، زیرا این موضوع در گرو پارامترهای مختلفی است که خود شما کنترل کننده ی آنها خواهید بود.

مزایای استفاده از روش تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی چیست؟

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که از چه کلاسی برای یادگیری مکالمه استفاده کنید، باید سطح ایده آل خود را نیز تعیین نمایید. برخی با هدف اینکه بتوانند برای سفرهای تفریحی خود به خوبی از زبان انگلیسی استفاده کنند، در دوره های آموزش مکالمه شرکت می کنند ولی برخی دیگر توقع بیشتری دارند و انتظار دارند که بتوانند پس از مدتی همانند یک شخص انگلیسی زبان در هر مورد به راحتی و در سطح حرفه ای صحبت کنند. پس آنچه که دقیقا می خواهید را تعیین کنید. تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی روشی است که در آن میزان هزینه های شما برای رفت و آمد بسیار کاهش می یابد و همچنین می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. کلاس ها در محلی که شما راحت تر باشید برای مثال در منزلتان برگزار خواهند شد و برای انتخاب زمان برگزاری جلسات، مدت و ساعت آنها می توانید نظرات و خواسته های خودتان را با موسسه زبان آموزان پیشرو در میان بگذارید.

 

منبع:

https://www.toplanguage.ir/%d8%aa%d8%b3%d9%84%d8%b7-%d8%a8%d8%b1-%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c.html

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • پنجشنبه ۱۶ فروردين ۹۷

تاثیر یادگیری زبان انگلیسی در تحصیل

یکی از ضروریات امروزه جامعه جهانی یادگیری زبان انگلیسی است زیرا ارتباطات بین المللی ، تجارت جهانی ، علوم جدید ، برنامه های مدیا و موارد دیگر که با گسترش روند جهانی سازی در ارتباط است همگی به زبان انگلیسی انجام می پذیرد و درصورت نداشتن دانش زبان انگلیسی در دنیای مدرن کنونی نمی توان در موارد ذکر شده موفق بود و بدلیل یادگیری آسان زبان انگلیسی و از طرفی بین المللی بودن آن این زبان نسبت به سایر زبانها از اولویت بیشتری برخوردار است و در دنیا طرفداران زیادی دارد و البته برای فراگیری آن ما آموزش خصوصی انگلیسی رو توصیه می نماییم.
حجم بالایی از داده ها و اطلاعات در دوره کنونی ، نیاز بشر را برای فراگیری یک زبان بین المللی صد چندان کرده است . در کشور ما با وجودی که دانش آموزان و دانشجویان از دوران دبیرستان تا دانشگاه سالهای زیادی را به عنوان یکی از دروس به آموزش آن پرداخته اند ولی هنوز هم نتوانسته اند در حد قابل قبولی از این زبان استفاده کنند . البته این اشکال در بهره هوشی و توانایی های ما نیست بلکه مشکل در روشهایی است که با بکاربردن آنها ما نتوانسته ایم از فرصت آموزشی که برای یادگیری زبان گذرانده ایم نتیجه درستی بگیریم . بعضی از مشکلاتی که دانش آموزان و دانشجویان ایرانی در فراگیری زبان با آن برخورد می کنند بقرار زیر است :
در سیستم آموزشی ما یادگیری زبان برمبنای متن درسی بوده تا مکالمه ، که به دنبال آن مشکل تلفظ نیز اضافه می گردد.
درصورتیکه واقعیت زبان براساس توانایی در مکالمه و درک شنیداری آن می باشد درغیر اینصورت بهترین نتیجه ای که در این گونه سیستم آموزش زبان میتوان گرفت تربیت مترجم است .
نکته دیگری که می توان به آن اشاره کرد این است که ما زبان را در زمره یکی از دروسی تصور کردیم که باید آن را امتحان داد نه فرصتی برای استفاده از آن . به این علت در دوران تحصیل بیشتر تکیه بر روی گرامر و حفظ کردن لغات بود و متاسفانه در شرایط کنونی هم به همین ترتیب عمل می گردد . در صورتیکه لغات ، بیشتر در جمله معنی پیدا می کنند زیرا بخصوص در زبان انگلیسی یک لغت با توجه به بکارگیری آن در کنار سایر لغات معانی مختلفی دارد که حتی دو معنی مختلف و متضاد برای یک لغت وجود دارد و با اشاره به این نکته ، یادگیری زبان بصورتی که اشاره شد را با مشکل مواجه می کند .
و در آخر اینکه در هر زبانی چهار گزینه عمده – خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و گوش دادن وجود دارد و دو گزینه خواندن و نوشتن از اهمیت کمتری برخوردار است و به همین دلیل است که در تمامی زبانها افراد بی سواد آن جامعه نیز قادر به صحبت کردن به زبان مادری خود هستند .و همچنین فراموش نشود که ما جهت یادگیری زبان، تدریس خصوصی زبان را بدلیل کارایی بیشتر به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم

منبع :

https://www.toplanguage.ir/the-impact-of-learning-english-in-school.html

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • پنجشنبه ۹ فروردين ۹۷

یادگیری زبان فرانسوی

می توان گفت که بعد از انگلیسی و اسپانیایی، زبان فرانسوی در  خصوص ارتباطات، امور بازرگانی و تجاری، امور سیاسی و فرهنگی بسیار محبوب ،پر کاربرد و  شناخته شده می باشد به گونه ای که طبق آمار موجود در سراسر جهان، افراد زیادی از آن برای برقراری ارتباطات در قالب گفتار و نوشتار استفاده می نمایند حال در قالب زبان مادری و رسمی، زبان دوم یا به صورت اکتسابی.

از این جهت یادگیری آن می تواند برای افراد مختلف  لازم باشد به گونه ای که در کشور ما پس از انگلیسی یادگیری آن را مفید و کاربردی می دانند. البته در صورتی که افراد قصد مهاجرت و اقامت و یا ادامه ی تحصیل در کشورهای فرانسوی زبان را داشته باشند بسیار به نفع آنها است که قبل از هر اقدامی شروع به یادگیری آن کنند، زیرا از این طریق از مهارت برقراری ارتباط موثر برخوردار می شوند. اکثر استفاده کنندگان این زبان در کشور های فرانسه، کانادا، بلژیک، سوییس، لوگزامبورگ و برخی نواحی آفریقا می باشند.

آیا یادگیری زبان فرانسه واقعا سخت است؟

 به طور کلی یادگیری هر زبانی نیازمند علاقه، پشتکار، تمرین و تکرار است و اگر این موارد فراهم باشد با سپری شدن زمان از میزان سخت بودن آن کاسته می شود زیرا اولین قدم برای شروع هر کاری سخت ترین قدم است و به مرور با افزایش مهارت های هر فرد، یادگیری برای او آسان تر می شود. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که زبان فرانسوی بسیار قاعده مند می باشد. در قرن هفدهم میلادی عوامل مختلفی مثل مهاجرت ها، جنگ ها و …. موجب شده بود تا کلمات زیادی به این زبان وارد شود و حتی دستور و ساختار آن نیز تا حدی مورد تغییر قرار بگیرد اما با تشکیل فرهنگستان فرانسه تلاش های زیادی صورت گرفت تا  زبان فرانسوی بیش از حد تحت تاثیر تغییرات قرار نگیرد، بنابراین امروزه ما با دستور زبانی مواجه هستیم که از آن قرن تا به حال تغییرات خیلی زیادی نداشته است و ساختار آن بسیار قاعده مند می باشد. این در حالی است که طبق بررسی های صورت گرفته زبان فرانسوی نسبت به انگلیسی دارای کلمات کمتری می باشد و از ورود کلمات بیگانه به آن جلوگیری شده است. در هر صورت یادگیری آن با تمرین و تکرار موثر می گردد و جای هیچ گونه نگرانی برای علاقمندان وجود نخواهد داشت.

چرا لازم است که زبان فرانسوی یاد بگیرید؟

اهداف، علایق و شرایط شما است که تعیین می کند یادگیری چه مهارت هایی در زندگی برای شما ضروری است اما ما در ادامه برخی از دلایل مهم برای تشویق افراد به یادگیری زبان های مختلف از جمله فرانسوی را ذکر کرده ایم:

  • همگام بودن با تغییرات به وجود آمده در زندگی اجتماعی
  • توسعه ی مهارت ها و توانایی برقراری ارتباط بیشتر
  • کاربرد روزافزون زبان در زمینه ی ارتباطات کاری و کسب درآمد
  • توانایی مطالعه ی کتابها و مقالات علمی که به  این زبان در دسترس هستند.
  • اگر قصد مهاجرت و ادامه ی زندگی در مناطقی را دارید که به این زبان صحبت می کنند.
  • اگر قصد ادامه ی تحصیل و کسب موفقیت در دانشگاه های معتبر کشور فرانسه و یا … را دارید.
  • اگر زبان انگلیسی را فرا گرفته اید و دوست دارید بتوانید به زبانی دیگر نیز مسلط باشید.
  • اگر می خواهید سایر زبان های لاتین مثل ایتالیایی، پرتغالی، اسپانیولی و … را بیاموزید، یادگیری زبان فرانسوی راه را برای شما آسانتر می سازد.

 روشهای یادگیری زبان فرانسه

–          خودآموزی

استفاده از کتاب ها، فایل های صوتی و تصویری خود آموز ( در این روش فرد کاملا به خود متکی است و باید بتواند در مدت طولانی نیز طبق برنامه ای مشخص پیش برود زیرا هر گونه بی نظمی موجب اختلال در روند و پروسه ی یادگیری وی می شود )

–          کلاس آموزشی

کلاس های عمومی و نیمه خصوصی که در آموزشگاه های معتبر کشور برگزار می گردد ( در این روش فرد تابع مقررات و چارت برنامه ریزی ترمیک ارائه شده توسط آن موسسه می باشد و طبق برنامه با استفاده از کتاب و کمک گرفتن از مدرس تعیین شده می تواند مراحل یادگیری را طی کند. از جمله مزایای یادگیری زبان فرانسوی با این روش حضور در محیطی اجتماعی است که می تواند براحتی سوالات خود از مدرس پرسیده و با سایر هم کلاسی ها تعامل و گفتگو داشته باشد – این روش مستلزم صرف وقت کافی و پیروی از برنامه ریزی تعیین شده می باشد )

–          تدریس خصوصی زبان فرانسوی

این روش مناسب کسانی است که می خواهند در مدت زمانی کمتر و به صورت تقریبا فشرده تر این زبان را یاد بگیرند و معمولا به دلایل مختلفی از جمله اقدام به ادامه تحصیل و یا مهاجرت و هم چنین نیازهای تحصیلی و شغلی خود می خواهند که  از این روش استفاده کنند.  تدریس خصوصی همانطور که از نامش پیداست کاملا خصوصی می باشد و مدرس مربوطه فرصت کافی برای تمرکز و هدایت و پیش بردن فرد یادگیرنده را دارد. از لحاظ زمان و مکان تشکیل جلسات هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و زبان آموز می تواند به نحو احسن به سایر کارهای خود نیز بپردازد در حالی که پروسه ی یادگیری و آموزش خصوصی زبان فرانسوی  به سرعت منظمی در حال سپری شدن خواهد بود.

دوره و کلاس های آموزش مکالمه  و گرامر زبان فرانسوی

کلاس های ویژه کودکان در دوگروه سنی ( ۴ تا ۶ سال – ۷ تا ۱۰ سال ) با استفاده از کتاب های مناسب برای این گروه سنی ( شامل ترانه ها و داستان های زیبای فرانسوی )

کلاس های ویژه نوجوانان جهت تقویت مهارت های گفتاری، شنیداری و نوشتاری

دوره های آموزش بزرگسالان در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته( افزایش مهارت ها، افزایش دایره لغات، تسلط بر گرامر فرانسوی و کسب مهارت بیشتر در مکالمه )

 دوره های تخصصی برای آمادگی جهت شرکت در آزمون های  بین المللی DALF، DELF، TCF، TEF، TCFQ 

دوره ی فشرده تدریس خصوصی مکالمه زبان فرانسه برای آمادگی مصاحبه کبک / یا برای استفاده در زمینه های  کارهای اداری، تجاری،  توریستی

تدریس خصوصی زبان فرانسوی

کسانی که به دلایل مختلف از جمله کمبود وقت و یا مشغولیت های کاری تمایل دارند از این روش آموزشی استفاده کنند، لازم است که تمامی هماهنگی ها را با موسسه آموزشی زبان آموزان پیشرو انجام دهند. ما با برخورداری از مدرسان مجرب خانم و آقا می توانیم مطابق با خواسته ی شما در ساعت و محلی که شما راحت تر هستید، کلاس تدریس خصوصی زبان فرانسه را تشکیل دهیم . اگر علاقه مند به انجام مشاوره و برخورداری از اطلاعات بیشتر هستید با شماره های موسسه  که در این سایت  درج شده است، تماس بگیرید.

منبع :

https://www.toplanguage.ir/france-language.html

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • پنجشنبه ۹ فروردين ۹۷