۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

آسانترین زبان ها برای یادگیری افرادی که انگلیسی را مسلطند کدامند؟

آیا نمی توانید تصمیم بگیرید که چه زبانی را برای یادگیری انتخاب کنید؟

با یادگیری این 9 زبان که در زیر آمده به خودتان یک استراحتی بدهید و در آنها تبحر یابید.در این مقاله با مرکز تدریس خصوصی زبان آموزان پیشرو همراه باشید

پس تصمیم دارید یک زبان جدید بیاموزید.( انتخاب خوبی کرده اید، ما هم موافقیم).  ولی جلوی رویتان گزینه های زبانی مختلفی وجود دارد . آیا دوست دارید زبان هایی که زیاد صحبت می شود مثل اسپانیایی ، روسیه ای، یا زبانی که در مسافرت بعدی به دردتان بخورد را یاد بگیرید؟ اگر سرتان شلوغ است و وقت کافی ندارید ، پس چرا یک زبانی را انتخاب نکنیم که راحت یادش بگیریم. ما اینجا لیستی از زبان هایی که یادگیری آن برای انگلیسی زبانان راحت است را آورده ایم.اینطوری می توانید بهتر تصمیم بگیرید که چه زبانی را بیاموزید.

زبان نروژی

شاید تعجب کنید ، ولی زبان نروژی ساده ترین زبان برای یادگیری افرادی است که به زبان انگلیسی مسلط اند. به این معنا که این زبان لغات مشترک ، مثل فصل ها و .. با زبان انگلیسی دارد. یکی دیگر از دلایل این است که گرامر زبان نروژی ساده است یعنی یک نوع فعل در هر زمان وجود دارد. و ترتیب قرارگیری کلمات با تقلید از زبان انگلیسی است برای مثال:can you help me? در زبان نروژی می شود kan du hjelpe meg لغت ها در هر دو زبان در همان ترتیب قرار گرفته اند. و در نهایت اینکه چون نروژی ها لهجه های مختلفی دارند شما در تلفظ کلمات دستتان باز تر است.

زبان سوئدی

دومین زبان راحت از اسکاندیناوی می آید . یکی از دلایلی که یادگیری زبان سوئدی برای افرادی که به زبان انگلیسی مسلط اند، راحت است این است که واژگان هم ریشه در این دو زبان بسیار مشترک است.برای مثال gras به سوئدی gras است.درست مثل زبان نروژی ، زبان سوئدی هم قواعد دستوری و ترتیب لغاتش ساده است مانند زبان انگلیسی. عاشقان صنعت مبلمان ،زبان سوئدی خیلی به درد شما می خورد!

زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی هم یکی از ساده ترین زبان ها برای یادگیری است.اسپانیایی یکی از زبان های رومی است که از لاتینگرفته شده ، درست مثل بسیار یاز واژه های انگلیسی.مثلا correcto در زبان اسپانیایی یعنی correct به زبان انگلیسی.delicioso می شود delicious. تلفظ زبان اسپانیاییی هم خیلی ساده است .در بیشتر مواقع کلمات همانطوری که نوشته می شوند تلفظ می شوند.ولی از لحاظ قواعد دستوری ، زبان اسپانیایی کلی زمان فعل و کلی استثنا دارد که ممکن است گیج کننده باشد.طبق آمار ، زبان اسپانیایی دومین زبانی است که در جهان بیشتر صحبت می شود حدود 400 میلیون نفر زبان اصلی شان زبان اسپانیایی است.

زبان هلندی

اکثر ساکنین هلند وبلژیک، زبان هلندی صحبت می کنند. هلندی تلفیقی از زبان آلمانی و انگلیسی است. یکی از چیزهای خیلی جالب زبان هلندی این است که کلمات بسیاری درست مثل انگلیسی دارد ولی حواستان باشد تلفظش فرق میکند.مثلا کلمهrat در انگلیسی و هلندی هر دو به یک معناست ولی در هلندی rot تلفظ می شود

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • شنبه ۱۵ ارديبهشت ۹۷

یادگیری زبان ترکی استانبولی

ترکی صحبت کردن به شما این قابلیت را می دهد که با بیش از 70 میلیون نفر که ترک زبان هستند از قسمت های شرقی اروپا گرفته تا قسمتهای غربی آسیا صحبت کنید. بیشتر ترک زبان ها در ترکیه زندگی می کنند ولی جمعیت کثیری از ترک زبان هم در یونان و آلمان و شهرهای مرزی ترکیه زندگی می کنند.( ترک زبان در استرالیا، اتریش، جمهوری آذربایجان، بلژیک، بلغارستان، کانادا، قبرس، دانمارک، السالوادور، فنلاند، فرانسه، گرجستان، آلمان، یونان، هندوراس، ایران، عراق و اسرائیل هستند) زبان های آذربایجانی ،ازبکی و قزاقی نیز جزئی از خانواده زبان ترکی هستند. برای کسی که زبان انگلیسی را آموخته یادگیری زبان ترکی از فرانسوی و آلمانی سخت تر است.

مزایای یادگیری زبان ترکی

هیچ کلمه صدا داری در کنار کلمات صامت صدایش تغییر نمی کند ، تمامی حروف صدادار در لغت های مختلف یک صدا را می دهند. به همین دلیل یادگیری الفبا برای تلفظ درست یک کلمه کفایت می کند.

ترتیب کلمات در یک جمله به زبان ترکی اینگونه است . فاعل-مفعول- فعل

زبان ترکی از پسوند و پیشوندهای زیادی برای ساخت کلمات استفاده می کند. در زبان ترکی گاهی چند پیشوند پشت هم به کار می رود تا منفی کند،مجهول کند ،سوالی کند و ....

مدل و شخصیت یادگیری خود را مد نظر بگیرید

به عنوان یک معلم تدریس خصوصی زبان ، من همیشه دانش آموزان را طبق سبک یادگیری خودشان تشویق می کنم.

منابع، فعالیت و متدهای مختلفی برای یادگیری زبان ترکی استانبولی وجود دارد – شما فقط باید ببینید  که  کدام به کار شما می آید.برخی افراد نیاز به کمک یک معلم مسلط به زبان ترکی استانبولی دارند .

گوش کنید!

درست مثل هر زبان دیگری ، زبان ترکی هم صداها و الگوهای صدایی خودش را دارد.ممکن است برای دفعه ی اول عجیب به نظرتان بیاید، با گوش دادن می توانید گوشتان را به صداهای جدید عادت دهید حتی لازم نیست معنای لغات را بفهمید.

یک منبع خوب گرامری برای یادگیری زبان ترکی استانبولی پیدا کنید. Peter Pikkert’s A Basic Course in Modern Turkish. این یک کتاب است بدون تمرین است و فقط توضیح و مثالهای قواعد در آن آورده شده

چرا باید زبان ترکی استانبولی را یاد بگیریم؟ ترکی را بیش از 70میلیون نفر صحبت می کنند . اقتصاد رو به رشد ترکیه و قدرت سیاسیاین کشور بر سایر دنیا. اگر این دلایل برای یادگیری زبان ترکی کافی نیست ، ترکیه خودش یک کشور زیبایی است با میراث فرهنگی و زیبایی های طبیعی فوق العاده.

الفبای زبان ترکی

تا سال 1928 الفبای زبان ترکی به صورت حروف عربی نوشته می شد ولی از آن به بعد به دستور مصطفی کمال آتاتورک دیگر ترکی به صورت لاتین نوشته شد

همچنین شما عزیزان می توانید جهت شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانولی با موسسه زبان آموزان پیشرو تماس حاصل فرمایید

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • شنبه ۱۵ ارديبهشت ۹۷

آیا می توان زبان جدید را در مدت کوتاه یاد گرفت؟

دنیای امروز دنیای یادگیری است و وقتی بیشتر دقت می کنیم، می بینیم اکثر افراد دغدغه ی یاد گرفتن چیزهای جدید را دارند. یکی از این ها که هیچ محدودیتی در سن و سال ندارد و همه ی افراد در سنین مختلف، با شغل های مختلف و با اندیشه های متفاوت دوست دارند آن را بیاموزند؛ یک زبان جدید است. اگر تا امروز فقط توانسته اید به زبان مادری خود یعنی فارسی حرف بزنید، حال تصور کنید که بتوانید حرف های خودتان را به یک زبان دیگر نیز بیان کنید.

هیچ کس از داشتن تسلط به چنین توانایی و مهارتی بدش نمی آید و برخی هم دوست دارند بتوانند به چند زبان دیگر مسلط شوند. ما در موسسه زبان آموزان پیشرو همیشه این جمله را به عزیزان علاقمند به یادگیری زبان جدید گفته ایم که برای دستیابی به چنین مهارتی نیازمند برنامه ریزی مناسب، اختصاص وقت کافی و تمرین و تکرار و تمرکز هستند. خیلی از آنها می خواهند در مدت زمان خیلی کم به هدف خود برسند و وقتی چنین چیزی اتفاق نمی افتد مایوس شده و به طور کل مطالعه زبان را کنار می گذارند.

اگر از ابتدای یادگیری زبان جدید، این موضوع را بپذیرید که " به همان میزانی که وقت بگذارید و تلاش کنید، موفق خواهید شد " دیگر هیچ دلیلی برای مایوس شدن و رها کردن پروسه ی آموزش زبان پیدا نخواهید کرد. مطالعه ی صحیح زبان به عوامل زیادی بستگی دارد و همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین آنها این است که توقع نداشته باشید در مدت کوتاه، پیشرفت خیلی خیلی چشمگیری داشته باشید. برای نهادینه شدن و ماندگاری بیشتر آموخته هایتان در حافظه ی بلند مدت خود نیاز به تمرین و تکرار دارید، و این تمرین تنها در گذر زمان است که نتیجه می دهد.

اگر بخواهید به صورت فشرده مطالعه کنید قطعا خسته می شوید و بعد از چند روز انگیزه ی روز اول را نخواهید داشت؛ پس برای یادگیری زبان جدید سرعت را از ذهن خود پاک کنید و به دنبال کیفیت و بازدهی بالا باشید . هدف این است که بتوانید از آنچه می آموزید استفاده نمایید. هدف سپری کردن این راه نیست بلکه درس گرفتن از تک تک مواردی است که در این مسیر با آن مواجه می شوید.

فرقی نمی کند که چه زبانی را می خواهید یاد بگیرید؛ فرانسوی، انگلیسی،آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی ، عربی، ترکی و ...

فرقی نمی کند که تا چه حد از قبل به مفاهیم بنیادی و اصلی یک زبان مسلط بوده اید یا خیر؟

فرقی نمی کند که از کلاس های عمومی ترمیک استفاده می کنید و یا دوره های تدریس خصوصی زبان....

فرقی نمی کند که گرامر می خوانید و یا مکالمه ...

این قاعده که برای یادگیری زبان جدید لازم است آهسته و پیوسته پیش بروید، یک قاعده و اصل کلی است و شما از این طریق به ذهن خود مجال لازم برای بازیابی آنچه آموخته است را می دهید. با وجود تمام این نکاتی که تا این قسمت این مقاله به شما گفته ایم، این گونه نیست که اصلا نتوان یک زبان جدید را در مدت کوتاه تری یاد گرفت؛ به این منظور تکنیک ها و روش هایی وجود دارد که شما با دانستن و به کار گیری آن ها می توانید فرآیند یادگیری را سرعت ببخشید.

روش های یادگیری سریع تر زبان جدید

*مطالعه ی زبان بر اساس اصول استاندارد

اصل یک : با گوش هایت بیاموز

بیشتر و با دقت تر و به صورت مستمر ( روزانه ) به مکالمه های زبان، به تدریس استاد، به موزیک، اخبار، رادیو و فیلم های زبان اصلی گوش بدهید . این نکته برای کسانی که می خواهند در مدت زمان کمتری به مکالمه مسلط شوند، بسیار مفید و کاربردی می باشد.

اصل دو : بیشتر بخوانید

برای یادگیری زبان جدید تنها به کتاب آموزشی خود اکتفا نکنید و از منابع دیگری مثل انواع کتاب های داستان و مجلات جذاب نیز استفاده کنید. بیشتر بخوانید تا بیشتر بدانید.

اصل سه: به جای یادگیری لغات زیاد، کلمات را در قالب اصطلاحات و عبارات یاد بگیرید . توجه به نحوه ی استفاده از لغات خیلی بهتر از حفظ کردن آن ها است.

اصل چهار: اگر هدف شما پیشرفت در مکالمه هست، نیازی نیست که خودتان را درگیر یادگیری گرامر کنید. به مرور اصول و قواعد گرامر را می آموزید و هدف اصلی این است که بتوانید از دستور زبان برای صحبت کردن استفاده کنید. پس فکر نکنید که اول از همه باید گرامر را بیاموزید و بعد به سراغ مکالمه بروید. این دو را در کنار هم پیش ببرید.

منبع :

یادگیری زبان در مدت کوتاه

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • شنبه ۱۵ ارديبهشت ۹۷

کلاس خصوصی آیلتس و تافل

تلاش برای به دست آوردن مدرک آیلتس یا تافل از جمله اهداف اصلی کسانی است که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند. همه ی شما دوستان عزیز می دانید که برای دستیابی به این مدارک مهم، باید طبق یک روال مشخصی پیش بروید که این روال شامل شرکت در کلاس ها و جلسات با کیفیت، استفاده از آموزش و تجربیات مدرسان مجرب به ویژه اساتید نیتیو، مطالعه ی روزمره به جهت تکرار و تمرین مطالب آموخته شده و پشتکار و صبر می باشد. از اهمیت داشتن چنین مدارکی می توان به کاربرد گسترده ی آن ها در زمینه ی مهاجرت و ادامه ی تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان اشاره کرد؛ بنابراین سرمایه گذاری بلند مدت چه از لحاظ هزینه و چه از لحاظ وقت و زمان بسیار ارزشمند بوده و فواید آن برای زبان آموزان، با گذشت زمان مشخص تر و پر رنگ تر خواهد شد .

حتما شما هم در جستجوی کلاس آیلتس و تافل هستید، کلاسی که از کیفیت آموزشی کافی برخوردار باشد و بتوانید روی آن حساب کنید تا پس از سپری شدن مدت زمان لازم و یادگیری آنچه به آن نیاز دارید؛ در آزمون های مربوطه شرکت کرده و نمره ی قابل قبولی را کسب نمایید. فرقی نمی کند که هدف شما از به دست آوردن این مدرک چیست، مهم این است که از ابتدا طبق برنامه ای پیش بروید که با هزینه ای معقول در مدت زمانی مشخص شما را به این هدف برساند. برنامه ای که در کلاس آیلتس یا تافل برای شما در نظر گرفته می شود، تا آنجایی اهمیت دارد که می تواند تضمینی برای وقتی که صرف می کنید باشد؛ در واقع اگر این برنامه از کیفیت لازم برخوردار نباشد، مطالب به صورت عمیق و کامل آموخته نمی شوند و نمی توان به میزان لازم بر روی مهارت هایی که در خصوص بخش های مختلف این آزمون ها ( گفتاری، شنیداری، نوشتاری و درک مطلب ) مورد نیاز می باشد، مسلط شد.

یکی از مهم ترین سوالات زبان آموزان این است که چگونه تشخیص دهیم کدام کلاس آیلتس یا تافل از کیفیت آموزشی لازم برخوردار است؟ البته که کار سختی است اما با توجه به برخی از نکات ساده می توان خیلی راحت تر آگاهی لازم را به دست آورد.

  • اول از همه مشخص نمایید که می خواهید از دوره های عمومی آموزشگاهی استفاده کنید و یا از جلسات تدریس خصوصی آیلتس و یا تدریس خصوصی تافل؟
  • اگر برخی از دوستان شما توانسته اند با نمرات خوبی در این آزمون ها قبول بشوند، از آن ها راهنمایی بگیرید.
  • با تحقیق و بررسی از طریق دوستان و آشنایان و یا اینترنت، برخی از معتبرترین آموزشگاه های شهر محل زندگی خود را شناسایی کرده و سعی کنید یک جلسه به عنوان مهمان در کلاس ها حضور یابید.

ویژگی های کلاس آیلتس و تافل موسسه زبان آموزان پیشرو

ما با تکیه بر تجربه ی چندین ساله ی خود در خصوص آموزش زبان توانسته ایم بسیاری از معیارهای اصلی افراد برای انتخاب دوره های آموزشی را شناسایی کرده و خدمات مجموعه ی خود بر این اساس تکمیل نماییم و کیفیت آموزش را افزایش دهیم. هر موسسه ای هر چقدر هم که معروف باشد و یا تبلیغات داشته باشد، تنها زمانی در حوزه ی کاری خود موفق است که توانسته باشد رضایت مخاطبان را فراهم کند. مفتخریم که حاصل تلاش مجموعه ی خود را در زمینه ی تدریس زبان شاهد بوده ایم و توانسته ایم راهنمای بسیاری از زبان آموزان عزیز در راه کسب مدارک عالی آزمون های IELTS و TOFEL باشیم. تمرکز موسسه ی زبان آموزان پیشرو بر ارائه ی کلاس های تدریس خصوصی زبان می باشد که در این راستا با برجسته ترین اساتید که دارای تحصیلات دانشگاهی و تجارب لازم هستند، همکاری خواهیم داشت. هم چنین یکی دیگر از ویژگی های دوره هایی که توسط مجموعه ی ما برگزار می شود، امکان برگزاری کلاس آیلتس و تافل با تدریس اساتید نیتیو خانم و آقا می باشد.

از طریق شماره های موجود در این سایت با ما تماس بگیرید اگر :

به دنبال روشی آسان و کاملا کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی هستید.

اگر شاغل و دانشجو هستید و تمایل دارید که به جای اتلاف وقت خود در ترافیک خیابان ها برای رسیدن به آموزشگاه، کلاس در منزل یا محل کار شما برگزار شود.

اگر قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل در کشورهای خارجی را دارید و می خواهید با یک برنامه ی مشخص برای تدریس خصوصی آیلتس یا تافل در کوتاه ترین زمان ممکن، به تسلط لازم دست یابید.

در صورتی که به دنبال کلاسی هستید که با آموزش تکنیک های لازم بتواند مهارت شما را در پاسخگویی به سوالات (Writing 

Reading، Listening ، Speaking  ) این آزمون ها افزایش دهد.

اگر از فشردگی زمان دوره های عمومی آموزش زبان در آموزشگاه ها نا راضی می باشید و به دنبال کلاسی هستید که در آن مدرس بتواند با تمرکز کامل نقاط ضعف و قوت شما را شناسایی و بهبود ببخشد.

منبع:

کلاس خصوصی آیلتس و تافل

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • شنبه ۱۵ ارديبهشت ۹۷

یادگیری زبان فرانسه

یادگیری زبان فرانسوی ، درست مثل هر زبان دیگری نیاز به حافظه زیاد دارد ، و اغلب بزرگسالان از بیشتر حافظه خودشان استفاده نمی کنند. نکات بیان شده در اینجا کمک خواهد کرد تا اطلاعات جدید را بهتر و در مدت طولانی تر در ذهنتان ثبت کنید.پس در این مقاله با مرکز تدریس خصوصی زبان ،زبان آموزان پیشرو همراه باشید.

همیشه با صدا به مطالعه زبان فرانسوی بپردازید

بیاید با یک نکته ای شروع کنیم که اغلب افراد این را نمیدانند ولی اصلی ترین نکته است. نوشتن فرانسوی با چیزی که خوانده می شود درست مثل دو زبان مختلف است.

در این زبان لغات صامت بسیار ، رابط ها و ... وجود دارد. حتی وقتی گرامر می خوانید آن را به شکل صوتی گوش کنید

روش یادگیری شما چطور است

آیا لازم است که بنویسید ؟ یا لازم است که گوش بدهید ؟ یا با خواندن کاملا یاد می گیرید.

حالا به هر روشی که برای یادگیری زبان فرانسوی اقدام می کنید باید با نوع یادگیری شما مرتبط باشد.

اینکه خودتان به یادگیری زبان فرانسوی بپردازید

وقتی صحبت از یادگیری زبان خارجی باشد ، همه یکجور نیستند . ما به هزاران نفر درس داده ایم ، و می توانم به شما بگویم که بعضی ها با یک زبان راحت ترند. عادلانه نیست ولی درست است.

به این معنا نیست که کسی که استعدادش کمتر است نمی تواند زبان فرانسه یاد بگیرد ، این به این معناست که خودآموزیزبان فرانسه روی همه جواب نمی دهد.

برخی افراد نیاز به یک فردمتبحر و معلم برای آموزش زبان فرانسه نیاز دارند، که هم به آن ها انگیزه بدهد و هم با روش های نوین یادگیری کاری کند که در ذهن آن ها مطالب بهتر بماند.

تا جایی که امکان دارد فرانسوی و به انگلیسی ترجمه نکنید

ممکن است در ابتدای آموزش یه مقدار معادلسازی انگلیسی بکنید ولی حتی الامکان  این کاررا نکنید.

از تصویرپردازی و معادلهای تصویری به جای انگلیسی استفاده نمایید

خب اگر به انگلیسی ترجمه نکنیم چه کنیم؟

تا جایی که می شود سعی کنید لغات فرانسوی را با تصاویر مطابقت بدهید نه با کلمات انگلیسی.

حواستان به کلمات مشترک در زبان فرانسه باشید

حواستان به کلماتی که بین دو زبان مشترک است باشد . کلمات مشترک اغلب تلفظی متفاوت دارند  و مغز انگلیسی زبان شما مانع از این می شود که بخواهد آن لغت را به فرانسوی بگوید.مثلا بیشتر دانش آموزان برای گفتن واژه ی chocolat به زبان فرانسوی مشکل دارند چون چ را باید ش تلفظ کنند و ت آخر هم تلفظ نمی شود شوکولا.

برخی لغات مشترک  در دو زبان هم معانی متفاوتی دارند مثلا bras به معنای لباس زیر در انگلیسی به معنای آرنج در فرانسوی هست.

فرانسوی را در جمله یاد بگیرید

لغات جدید فرانسوی را در جمله سازی یاد بگیرید.چون همانطوری که لغات را در یک متن بهتر می آموزید اینطوری موقعیت وکلمه بیشتر در ذهنتان می ماند

لغات مرتبط را دریک دسته بندی قرار بدهید

یادگیری زبان فرانسوی باید به طور منظم ومدت زمان های کوتاه انجام بشود.

تکرار اصلی ترین موضوعاست

برای هر یکساعتی که زمان می گذارید تا یک لغت جدید یادبگیرید باید حداقل یک ساعت زمان بگذارید تا آموخته های قبلی رامرور کنید.

همچنین شما عزیزان می توانید جهت شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان فرانسه با موسسه زبان آموزان پیشرو تماس حاصل فرمایید

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۷

تقویت مکالمه زبان از طریق گوش کردن

برای تقویت مکالمه زبان به دنبال راهکارهای عجیب و غریب نباشید. چرا باید یک راه ساده و مشخص را سخت و طولانی کرد و برای انجام آن هزینه تراشی نمود؟ بهترین و گران قیمت ترین کلاس های آموزش تضمینی زبان شما را به نتیجه نخواهد رساند، مگر این که یاد بگیرید چگونه بیاموزید و چگونه به هدف خود نزدیک تر شوید. موسسه زبان آموزان پیشرو برای آن دسته از کسانی که درصدد یادگیری و تقویت مکالمه زبان هستند فقط و فقط یک جمله را به عنوان راهنمایی، بیان می کند و آن هم عبارت است از خوب گوش دادن.

ما در مقالات سایت و وبلاگ خود به وفور به این نکته تاکید داشته ایم که علاوه بر توانایی حرف زدن به یک زبان جدید، درست شنیدن نیز یکی از مهم ترین جنبه ها و ملزومات آموزش مکالمه زبان های خارجی است. جالب است که این خود شما هستید که باید خوب و با دقت و با تمرکز بشنوید و بهترین اساتید نیتیو و معتبر ترین آموزشگاه ها نیز نمی توانند به جای شما بشنوند و یاد بگیرند و پیشرفت کنند؛ پس برای موفق شدن به خودتان رجوع کنید.ساده ترین راه تقویت مکالمه زبان گوش کردن است و سپس تکرار کردن.

تقویت مکالمه زبان از طریق Listening

زمانی که بتوانید آن چه را که می شنوید تکرار کنید در واقع نیمی از راه را رفته اید، در ادامه شما خواهید توانست که به آن زبان صحبت کنید و در نهایت آن چه را شنیده اید و تکرار کرده اید، بنویسید. درست همانند کودکان که ابتدا می شنوند، بعد صحبت میکنند و بعد خواندن و نوشتن را یاد می گیرند. برای اینکه بتوانید مکالمه زبان را تقویت کنید نیاز دارید که بیشتر تمرین کنید. تمرین صحبت کردن، تمرین گوش دادن باعث می شود تا شما در این دو مهارت پیشرفت داشته باشید.

در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه زبان که توسط اساتید فعال در موسسه زبان آموزان پیشرو برگزار می شود، تمرینات شنیداری به زبان آموز ارائه خواهد شد  تا بتواند با تمرکز بر آن ها این مهارت را در خود افزایش دهد. قبل از صحبت کردن شما نیاز به درک مطلب دارید و برای همین تاکید می کنیم که با دقت بشنوید و سپس بتوانید به آسانی کلمات و یا جمله ای که شنیده اید را تکرار نمایید.

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۷

بهترین دوره آمادگی آیلتس IELTS کجاست؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که معمولا برای علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی مطرح می شود، این است که بهترین کلاس یا دوره ی آموزشی کدام است و به کدام آموزشگاه یا موسسه مراجعه کنیم؟ در این مطلب قصد داریم نکاتی را به منظور راهنمایی آن دسته از دوستان عزیزی که می خواهند یادگیری را برای اخذ مدرک آیلتس آغاز نمایند، بیان نماییم بلکه با این کار بتوانیم کمک مختصری به آنان کرده باشیم.

دوستان خوبم دقت داشته باشید، صرف نظر از اینکه با چه هدفی آموزش زبان انگلیسی را شروع کرده اید، یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در تحقق هدف شما موثر باشد؛ کیفیت آموزش است و این اصلی ترین علت حساسیت بسیاری از افراد در انتخاب دوره ها و کلاس های کسب آمادگی برای شرکت در آزمون آیلتس یا تافل می باشد و خود ما نیز به عنوان یکی از موسسات فعال در این زمینه به تمامی زبان آموزان توصیه می کنیم تا قبل از شرکت در دوره آمادگی IELTS از اعتبار و حرفه ای بودن آن مرکز آموزشی اطمینان حاصل نمایند. هر موسسه یا آموزشگاه فعال در این زمینه موظف به رعایت برخی از استانداردهای آموزشی لازم می باشد و در کنار تلاش فرد یادگیرنده برای دستیابی به نمرات برتر در آزمون های رسمی زبان انگلیسی، عملکرد آموزشگاه نیز مهم است.

  • کیفیت آموزشی که به آن اشاره کردیم، شامل چه مواردی می شود؟
  • - تبحر و تخصص اساتید ( چگونگی تدریس، رفع اشکالات و تمرکز دقیق بر نحوه ی یادگیری و پیشرفت هر فرد )
  • - کتاب هایی که به زبان آموز معرفی می شود ( منابع تدریس )
  • - تعیین برنامه ی اصولی و هدفمند برای هدایت فرد زبان آموز برای کسب نمره ی ایده آل در آزمون آیلتس

کلاس های آمادگی آزمونIELTS موسسه زبان آموزان پیشرو

موسسه ی ما نیز می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. ما برای متفاوت بودن و کسب اعتبار بیشتر بهترین و اصولی ترین روش را بالا بردن و ارتقا کیفیت آموزش می دانیم و این نکته ای است کلیدی که موجب شده است در طی سالها تجربه و تدریس در زمینه ی آیلتس و تافل بتوانیم رضایت زبان آموزان را فراهم کنیم. افراد زیادی با اهداف گوناگون مثل مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان، تحصیل در دانشگاه های مهم، سفرهای کاری، تفریحی و ... به موسسه ی ما مراجعه می کنند و اولین اقدام مهم این است که بر اساس سطح دانش زبانی، بودجه و شرایط هر فرد مناسب ترین کلاس یا دوره آمادگی برای شرکت در آزمون آیلتس را به وی پیشنهاد می کنیم. این ارزیابی که توسط مشاوران موسسه زبان آموزان پیشرو انجام خواهد شد باعث می شود تا به یک شناخت نسبی در مورد هر فرد زبان آموز برسیم و بر اساس این شناخت بتوانیم مناسب ترین برنامه را برای هدایت کردن او در مسیر پیشرفت تعیین نماییم.ما بر اساس اطلاعات و تجربه ای که داریم، کلاس های تدریس خصوصی آیلتس را پیشنهاد می کنیم؛ در هر صورت موسسه زبان آموزان پیشرو ، برای دستیابی به بهترین نتایج راهنمای شما عزیزان علاقمند به یادگیری انگلیسی خواهد بود.

کلاس های تدریس خصوصی آمادگی برای آزمون آیلتس چگونه است؟

در صورتی که شما علاقه مند باشید از آموزش در منزل و یا محل کار خود بهره مند شوید، می توانید از خدمات آموزشی ویژه ی موسسه ی ما استفاده کنید.  مهم ترین فعالیت ما آموزش انگلیسی در قالب تدریس خصوصی می باشد که با بهره مندی از مجرب ترین اساتید ( دارای مدارج دانشگاهی معتبر و یا اساتید نیتیو ) توانسته ایم در قالب فعال ترین مرکز آموزش خصوصی زبان در خدمت متقاضیان یادگیری باشیم.

شما در هر سطح از دانش زبانی که باشید، با هر سنی، با هر شرایطی و با هر بودجه ی مالی می توانید از این دوره ها استفاده نمایید.

امکان اعزام مدرس آقا یا خانم برای تدریس خصوصی آیلتس به شهر محل زندگی شما ( تهران وکرج ) مقدور می باشد.

بر اساس شرایط شما و به صورت کاملا توافقی، ساعت و روز و محل تشکیل جلسات مشخص خواهد شد.

کلاس ها به صورت کاملا خصوصی می باشد.

از مزایای استفاده از این دوره ها، افزایش کیفیت آموزش، رسیدگی به سوالات و رفع نقاط ضعف فرد یادگیرنده توسط مدرس می باشد و همچنین مناسب ترین تکنیک های تست زنی در آزمون IELTS آموزش داده خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های موجود در این سایت، با شماره های موسسه زبان آموزان پیشرو تماس بگیرید.

منبع:

https://www.toplanguage.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b3-ielts-%da%a9%d8%ac%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f.html

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۷

بهترین روش آماده سازی برای آیلتس

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که زبان انگلیسی را به صورت روزانه برای شرکت در آزمون IELTS مطالعه می کنید، خواندن ادامه ی این مطلب را به شما توصیه می کنیم؛ زیرا قطعا یکی از سوالات شما هم این است که بهترین روش آماده سازی برای آیلتس چیست؟

در ابتدا این را مشخص کنید که به دنبال بهترین و کاربردی ترین هستید و یا سریع ترین؟

خیلی از زبان آموزان می خواهند در زمان کمتری به نتیجه برسند، هر چند که یکی از ویژگی های یک روش خوب این است که علاوه بر جامع بودن بتواند در مدت زمان مناسبی شخص را به دانش کافی برساند اما سریع ترین روش، همیشه بهترین نیست !

اول از همه یک سوال از شما داریم، به چه شیوه ا ی زبان انگلیسی را مطالعه می کنید؟

آیا در کلاس های ترمیک یا پکیج های آموزشگاهی شرکت کرده اید؟

آیا از منابع self-study استفاده می کنید و خودتان مطالعه می نمایید؟

و یا از دوره های تدریس خصوصی آیلتس استفاده کرده اید؟

نکته ی مهم این است که هر شیوه ای را که انتخاب کرده اید باید مطمئن شوید که بر اساس شرایط فعلی شما بهترین شیوه ی آموزشی می باشد. هیچ کس بهتر از خودتان نمی داند که چقدر زمان دارید و اینکه با استفاده از چه روشی می توانید بیشترین بهره را از هوش و استعداد یادگیری خودتان ببرید. پس با توجه به شرایط و علایق خودتان بهترین شیوه ی مطالعه زبان برای کسب موفقیت در آزمون آیلتس را انتخاب نمایید. برای داشتن انتخابی بهتر موسسه آموزشی زبان آموزان پیشرو می تواند مشاوره های لازم را به شما ارائه دهد تا بتوانید از بین کلاس های آموزشی ترمیک و دوره های خصوصی یکی را گزینش نمایید.

دوره های عمومی آموزش آیلتس برای چه کسانی مناسب تر است؟

این کلاس ها معمولا به صورت چند نفره بر گزار می شود.

دارای قیمت پایین تری نسبت به آموزش خصوصی می باشند.

تعیین زمان برگزاری جلسات و همچنین مدرس مربوطه معمولا بر عهده ی آموزشگاه می باشد.

اگر شما اطلاعات قبلی در زمینه ی زبان انگلیسی دارید و قبلا در این زمینه مطالعاتی داشته اید کلاس های آموزش عمومی آیلتس می تواند برای شما مفید باشد، زیرا به اندازه ی شخصی که هیچ آموزش تخصصی در حوزه ی زبان نداشته است، دغدغه نخواهید داشت و با خیال راحت می توانید از راهنمایی های استاد استفاده کنید. مدرس این دوره ها اطلاعات لازم در مورد نحوه اجرای آزمون، قوانین، نحوه ی محاسبه نمرات، تکنیک ها و .... را در اختیارتان قرار خواهد داد اما معمولا در کلاس های عمومی آموزش آیلتس به علت کمبود وقت و بالا بودن تعداد زبان آموزان به صورت کامل و جامع به مبحث speaking و تکنیک های کاربردی مربوط به آن پرداخته نمی شود.

ویژگی های دوره های تدریس خصوصی آیلتس چیست؟

این دوره ها به صورت اختصاصی برای یک یا دو نفر برگزار می شود.

محل برگزاری و ساعت و زمان جلسات بر اساس شرایط زمانی شخص زبان آموز قابل هماهنگی و تعیین است.

انتخاب مدرس آقا یا خانم بر عهده ی خود شخص می باشد و آموزشگاه تنها نقش معرفی کننده و البته تضمین کننده را خواهد داشت.

سرعت یادگیری و آموزش در کلاس های تدریس خصوصی IELTS بیشتر از دوره های ترمیک می باشد.

با استفاده از این دوره ها به میزان زیادی در وقت و زمان روزانه شخص یادگیرنده صرفه جویی خواهد شد.

با توجه به اینکه کلاس ها خصوصی هستند؛ استاد می تواند بهره ی بیشتری از تایم تعیین شده ببرد و در حوزه های مختلف مرتبط با آزمون آیلتس ( شنیداری، گفتاری، نوشتاری و ... ) تکنیک ها و تمرین های لازم را به زبان آموز ارائه دهد و موجب افزایش مهارت و استعدادهای شخص شود. هم چنین به دلیل متمرکز بودن شخص آموزش دهنده بر نحوه ی پیشرفت فرد زبان آموز میزان پیشرفت وی قابل اندازه گیری خواهد بود.

شما با هر دانش زبانی می توانید از دوره های تدریس و آموزش خصوصی موسسه زبان آموزان پیشرو استفاد کنید.

تمامی جلسات این دوره ها بر اساس استانداردهای آموزشی لازم و همچنین سیلابس های تعیین شده ی آموزشی برگزار می شود، در واقع مدرس دوره آموزش خصوصی آیلتس موظف به رعایت این استانداردها و برنامه ی درسی می باشد.

پس از تعیین سطح دانش زبانی شما، مناسب ترین برنامه ی آموزشی برایتان تعیین می گردد و در این برنامه سعی می شود تا نقاط ضعف شما بر طرف شده و هم چنین نقاط قوتتان بهبود داده شود.

بنابراین اکثر افراد اعتقاد دارند که با توجه به شرایط زندگی امروزی و سطح انتظارات زبان آموزان از آموزشی که در اختیار آنان قرار داده می شود، استفاده از کلاس های نیمه خصوصی و خصوصی جهت کسب آمادگی برای IELTS از استقبال بیشتری برخوردار می باشد.

منبع:

https://www.toplanguage.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b3.html

  • پشتیبانی زبان آموزان پیشرو
  • سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۷