آیا نمی توانید تصمیم بگیرید که چه زبانی را برای یادگیری انتخاب کنید؟

با یادگیری این 9 زبان که در زیر آمده به خودتان یک استراحتی بدهید و در آنها تبحر یابید.در این مقاله با مرکز تدریس خصوصی زبان آموزان پیشرو همراه باشید

پس تصمیم دارید یک زبان جدید بیاموزید.( انتخاب خوبی کرده اید، ما هم موافقیم).  ولی جلوی رویتان گزینه های زبانی مختلفی وجود دارد . آیا دوست دارید زبان هایی که زیاد صحبت می شود مثل اسپانیایی ، روسیه ای، یا زبانی که در مسافرت بعدی به دردتان بخورد را یاد بگیرید؟ اگر سرتان شلوغ است و وقت کافی ندارید ، پس چرا یک زبانی را انتخاب نکنیم که راحت یادش بگیریم. ما اینجا لیستی از زبان هایی که یادگیری آن برای انگلیسی زبانان راحت است را آورده ایم.اینطوری می توانید بهتر تصمیم بگیرید که چه زبانی را بیاموزید.

زبان نروژی

شاید تعجب کنید ، ولی زبان نروژی ساده ترین زبان برای یادگیری افرادی است که به زبان انگلیسی مسلط اند. به این معنا که این زبان لغات مشترک ، مثل فصل ها و .. با زبان انگلیسی دارد. یکی دیگر از دلایل این است که گرامر زبان نروژی ساده است یعنی یک نوع فعل در هر زمان وجود دارد. و ترتیب قرارگیری کلمات با تقلید از زبان انگلیسی است برای مثال:can you help me? در زبان نروژی می شود kan du hjelpe meg لغت ها در هر دو زبان در همان ترتیب قرار گرفته اند. و در نهایت اینکه چون نروژی ها لهجه های مختلفی دارند شما در تلفظ کلمات دستتان باز تر است.

زبان سوئدی

دومین زبان راحت از اسکاندیناوی می آید . یکی از دلایلی که یادگیری زبان سوئدی برای افرادی که به زبان انگلیسی مسلط اند، راحت است این است که واژگان هم ریشه در این دو زبان بسیار مشترک است.برای مثال gras به سوئدی gras است.درست مثل زبان نروژی ، زبان سوئدی هم قواعد دستوری و ترتیب لغاتش ساده است مانند زبان انگلیسی. عاشقان صنعت مبلمان ،زبان سوئدی خیلی به درد شما می خورد!

زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی هم یکی از ساده ترین زبان ها برای یادگیری است.اسپانیایی یکی از زبان های رومی است که از لاتینگرفته شده ، درست مثل بسیار یاز واژه های انگلیسی.مثلا correcto در زبان اسپانیایی یعنی correct به زبان انگلیسی.delicioso می شود delicious. تلفظ زبان اسپانیاییی هم خیلی ساده است .در بیشتر مواقع کلمات همانطوری که نوشته می شوند تلفظ می شوند.ولی از لحاظ قواعد دستوری ، زبان اسپانیایی کلی زمان فعل و کلی استثنا دارد که ممکن است گیج کننده باشد.طبق آمار ، زبان اسپانیایی دومین زبانی است که در جهان بیشتر صحبت می شود حدود 400 میلیون نفر زبان اصلی شان زبان اسپانیایی است.

زبان هلندی

اکثر ساکنین هلند وبلژیک، زبان هلندی صحبت می کنند. هلندی تلفیقی از زبان آلمانی و انگلیسی است. یکی از چیزهای خیلی جالب زبان هلندی این است که کلمات بسیاری درست مثل انگلیسی دارد ولی حواستان باشد تلفظش فرق میکند.مثلا کلمهrat در انگلیسی و هلندی هر دو به یک معناست ولی در هلندی rot تلفظ می شود