بسیاری از افراد وقتی تصمیم به یاد گرفتن یک مهارت و یا یک زبان خارجی می گیرند، اول از همه به این موضوع فکر می کنند که آیا استعداد لازم را دارند یا خیر؟

ما در موسسه زبان آموزان پیشرو در طی سال ها فعالیت خود در زمنیه ی آموزش و تدریس خصوصی زبان های خارجی بسیار این سوال را شنیده ایم که آیا من از استعداد زبانی کافی برخوردارم؟ دوستان علاقمند به یادگیری برای شما پیشنهادی داریم و آن هم شروع و ادامه دادن مسیری است که شما را به تجربه ای جدید خواهد رساند. در مسیر یادگیری زبان گام بگذارید بدون این که از ابتدا به میزان استعداد خودتان فکر کنید. برخی از استعداد ها به مرور زمان نمایان و شکوفا خواهند شد و بها دادن به این قبیل سوالات چیزی به جز مشغول شدن ذهن و یا تعلل کردن در آغاز فرآیند یادگیری و آموزش نخواهد داشت.

همه ی ما استعداد داریم و باید آن را پروررش دهیم. همه ی ما می توانیم حداقل به جز زبان مادری خود، یک زبان دیگر را یاد بگیریم و صحبت کنیم؛ پس برای یادگیری دنبال مقدمات پیچیده نباشید چون همه چیز به علاقه ی شما بستگی دارد و برای اینکه زبان جدید را یاد بگیرید، باید خود را در معرض آن قرار دهید. موسسه زبان آموزان پیشرو همواره مشوق کسانی که می خواهند در کلاس های تدریس خصوصی زبان شرکت کنند و به طور کل زبان یاد بگیرند.

به هر میزان که بیشتر در معرض آموزش باشید و مطالب جدید را بیاموزید، به هر میزان که بیشتر گوش بدهید و بیشتر تکلم کنید؛ استعداد های شما شکوفا خواهد شد و بسیاری از آن ها به گونه ای هستند که از ابتدا حتی نمی توانستید حدس بزنید تا این حد در امر یادگیری موفق خواهید شد؛ بنابراین مسیر یادگیری زبان جدید را آغاز و از هر ابزاری که به شما کمک خواهد کرد استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که رمز موفقیت شما تمرین کردن به میزان کافی است.