تسلط بر مکالمه انگلیسی هدف هر یک از افرادی است که به تازگی و یا مدتی است که یادگیری و مطالعه این زبان را آغاز کرده اند. شخصی که با چنین هدفی شروع به یادگیری می کند با چالش های زیادی مواجه است و در صورتی که انگیزه ی کافی برای ادامه دادن داشته باشد، باید به این نکته نیز توجه کند که برای دستیابی به این هدف نیاز مند صرف زمان کافی و همچنین داشتن پشتکار زیاد خواهد بود. تسلط بر مکالمه انگلیسی به این معناست که یک فرد بتواند بدون ایجاد وقفه های طولانی یا مکث و همچنین با حداقل اشتباهات در تلفظ به این زبان صحبت کند و همچنین بداند کدام کلمه و عبارت و یا اصطلاح را در چه موقعیتی و برای پاسخگویی به کدامین سوال مورد استفاده قرار دهد.

در این حالت می توانید از زبان انگلیسی همانند زبان مادری خود به راحتی برای بیان سخنان خود استفاده نمایید و منظور خود را به نحو احسن به مخاطبان برسانید. تسلط بر مکالمه زبان انگلیسی زمانی به وجود می اید که شما برای جواب دادن به مخاطب خود به دنبال ترکیب کردن کلمات و جملات نباشید و بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین جمله را در جواب وی بگویید، یعنی نیازی نیست تا فکر کنید و بخواهید کلمات را در کنار هم بچینید، بلکه این موضوع به سادگی و خود به خود اتفاق می افتد. شخصی که توانسته است تسلط بر مکالمه انگلیسی را به دست آورد به راحتی می تواند متوجه صحبت ها و مکالمات موجود در فیلم ها و برنامه ها و همچنین اخبار بشود و هر آنچه که می شنود را با اعتماد به نفس تکرار کند و دلهره ی او از اشتباه تلفظ کردن کلمات و عبارات به حداقل رسیده باشد.

در پیشرفته ترین و ایده آل ترین حالت شما می توانید درست همانند یک شخص انگلیسی زبان که از کودکی با این زبان بزرگ شده است، صحبت کنید و هیچ گونه مشکلی در برقراری ارتباطات اجتماعی نخواهید داشت. تسلط بر مکالمه انگلیسی به شما قدرت و اعتماد به نفس لازم برای ایجاد ارتباط و معاشرت های لازم در طی سفر تفریحی یا کاری خود به کشورهای انگلیسی زبان را خواهد داد و واقعا احساس خواهید کرد که یادگیری کامل یک زبان جدید تا چه حد می تواند دنیای شما را دگرگون کند و به سمت پیشرفت و بهبودی سوق بدهد. بسیاری از افراد به دلیل اینکه از اعتماد به نفس لازم برخوردار نیستند و به دلیل اینکه از مهارت و تسلط کافی برای مکالمه انگلیسی بهره مند نشده اند، از برقراری ارتباطات اجتماعی می ترسند.این افراد باید بدانند که با اندکی تلاش می توانند تسلط بر مکالمه انگلیسی را به دست آورند و به اهداف خود نزدیک تر شوند و تاثیرات مثبت آن را در زندگی خود ببینند. موسسه زبان آموزان پیشرو با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه آموزش و تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی می تواند راهنمایی های لازم را در اختیار زبان آموزان عزیز قرار دهد. اگر نیاز به مشاوره برای استفاده از کلاس های خصوصی دارید، می توانید از طریق شماره های موجود در این سایت با ما تماس بگیرید.

برخی از متداول ترین سوالاتی که متقاضیان یادگیری انگلیسی مطرح می کنند، در ادامه بیان شده است.

برای تسلط بر مکالمه انگلیسی چه مدت زمانی لازم است؟

بسیاری از افرادی که به تازگی آموختن زبان جدید را شروع کرده اند، در مورد مدت زمان لازم برای دستیابی به مهارت کافی در صحبت کردن و مکالمه سوال می پرسند؛ بهترین جوابی که موسسه زبان آموزان پیشرو برای این دسته از افراد خواهد داشت، این است که همه چیز به خودتان بستگی دارد، هرچند که در آموزشگاه های مختلف می بینید که دوره های آموزشی به صورت ترمیک تقسیم بندی شده اند و شما برای دستیابی به تسلط بر مکالمه انگلیسی باید ترم های مختلف را بگذرانید، اما سرعت پیشرفتتان در این مورد فقط و فقط بستگی به خودتان، میزان انگیزه و پشتکار و میزان تمرین و تکرار خواهد داشت.

حتی دوره هایی که تحت عنوان کلاس های بحث آزاد یا free discution برگزار می گردند، هرچند با محوریت افزایش تسلط بر مکالمه انگلیسی هستند اما اگر فعالیت شما در کلاس به اندازه کافی نباشد، به میزان کافی نشنوید و سخن نگویید و تمرین نکنید، این کلاس هم بازدهی لازم را برای شما نخواهد داشت. با هر هدفی که به دنبال یادگیری زبان هستید، به این نکته توجه داشته باشید که هیچ کس نمی تواند پاسخ دقیقی در مورد مدت زمان لازم برای تسلط بر مکالمه انگلیسی به شما بدهد، زیرا این موضوع در گرو پارامترهای مختلفی است که خود شما کنترل کننده ی آنها خواهید بود.

مزایای استفاده از روش تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی چیست؟

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که از چه کلاسی برای یادگیری مکالمه استفاده کنید، باید سطح ایده آل خود را نیز تعیین نمایید. برخی با هدف اینکه بتوانند برای سفرهای تفریحی خود به خوبی از زبان انگلیسی استفاده کنند، در دوره های آموزش مکالمه شرکت می کنند ولی برخی دیگر توقع بیشتری دارند و انتظار دارند که بتوانند پس از مدتی همانند یک شخص انگلیسی زبان در هر مورد به راحتی و در سطح حرفه ای صحبت کنند. پس آنچه که دقیقا می خواهید را تعیین کنید. تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی روشی است که در آن میزان هزینه های شما برای رفت و آمد بسیار کاهش می یابد و همچنین می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. کلاس ها در محلی که شما راحت تر باشید برای مثال در منزلتان برگزار خواهند شد و برای انتخاب زمان برگزاری جلسات، مدت و ساعت آنها می توانید نظرات و خواسته های خودتان را با موسسه زبان آموزان پیشرو در میان بگذارید.

 

منبع:

https://www.toplanguage.ir/%d8%aa%d8%b3%d9%84%d8%b7-%d8%a8%d8%b1-%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c.html