اگر شما هم یکی از علاقمندان یادگیری زبان چینی باشید، قطعا پیش آمده که برای اطلاع از شهریه و هزینه کلاس های آموزشی به آموزشگاه های مختلف سری بزنید و یا درصدد خریداری پکیج های آموزشی و یا شرکت در دوره های آنلاین بوده باشید اما آیا تا به حال به مزایای استفاده از دوره های تدریس خصوصی فکر کرده اید؟

 

 

این زبان، به عنوان یکی از جالب ترین زبان های زنده ی دنیا شناخته شده است و در دنیای کسب و کارهای امروزی نقش پر رنگی در امور بازرگانی و تجاری ایفا می کند، از این رو بسیار مشاهده کرده ایم که افراد مختلف بر حسب نیاز های کاری و شغلی خود به دنبال روشی مناسب، سریع و زود بازده برای یادگیری آن هستند و طبیعتا هزینه تدریس خصوصی زبان چینی نیز برایشان مهم است. در این که آموزش خصوصی یکی از بهترین شیوه هاست شکی نداریم اما بسیاری از متقاضیان از گرانی و نا مناسب بودن شهریه در موسسات مختلف شاکی هستند. از دیدگاه آموزشگاه زبان سروش دانش، تعیین نمودن مبلفی به ازای ارائه ی آموزش باید به گونه ای باشد که اکثریت افراد توان شرکت در آن دوره ها را داشته باشند. رضایت مخاطب مهم ترین اصل در فعالیت مجموعه ی ما است و بر همین اساس می باشد که در طی سال های متمادی حضور خود در این عرصه، همواره توانسته ایم رضایت زبان آموزان را تامین نماییم.

 

 

بهره مندی از روش تدریس خصوصی زبان چینی چه منفعتی برای شخص زبان اموز دارد؟

 

در جواب به چنین پرسشی، باز هم لازم است که به زود بازده بودن آن اشاره داشته باشیم. شما مطالب لازم را در مدت زمانی مشخص و به صورت منسجم تر فرا می گیرید، ضمن این که وقت و فرصت کافی برای رسیدگی به نقاط ضعف و مشکلات نیز وجود دارد. شما تنها فرد شرکت کننده در کلاس هستید و تمام توجه و حواس مدرس معطوف به شماست و چه چیزی از این بهتر؟ با پرداخت هزینه تدریس خصوصی زبان چینی و شرکت در کلاس های مربوطه صرفا از یک جلسه ی اختصاصی بهره مند نمی شوید، بلکه یک معلم اختصاصی خواهید داشت. در صورتی که به هر دلیلی لازم باشد به کشور هایی نظیر چین، تایوان، سنگاپور، مالزی و .... سفر نمایید، خیالتان از بابت تسلط خودتان به مکالمه و نوشتار راحت خواهد بود و در برای برقراری ارتباطات اجتماعی، تجاری و ... مشکلی نخواهید داشت.

 

 

آموزش خصوصی زبان چینی در تمام مناطق استان تهران

 

 

 

 

آموزشگاه زبان سروش دانش برگزار کننده ی دوره های آموزش خصوصی زبان چینی در استان تهران می باشد و توانایی این را دارد که برای شما موقعیت و تجربه ای خاص را شبیه سازی کند. حتما شنیده اید که اگر مدتی در جوار افرادی که به این زبان تکلم می کنند، قرار گیرید و یا مدتی در این کشور زندگی کنید، بدیهی است که به مرور و تا حد قابل قبولی به این زبان مسلط می شوید اما اکنون که در ایران هستید، طبیعتا چنین امکانی نخواهید داشت اما در آموزشگاه زبان سروش دانش و در کلاس های تدریس خصوصی زبان چینی دقیقا چنین اتفاقی به وقوع می پیوندد. شما در مدت زمان طولانی با کسی به عنوان مدرس، هم صحبت خواهید شد و این هم صحبتی باعث می شود تا بر اساس سرفصل های مشخص شده در مورد مسائل گوناگون گفتگو نمایید و این گونه در ارتباط مستقیم با کسی هستید که همانند یک شخص نیتیو به این زبان جذاب مسلط است. همچنین به دلیل این که در کلاس های آموزش خصوصی زبان چینی صمیمیت و راحتی کافی بین استاد و زبان آموز وجود دارد، ارتباط مفید تر و موثر تر خواهد بود؛ چرا که فرصت و مجال برای بیان و پاسخگویی به پرسش ها وجود دارد و همچنین تمام وقت شخص مدرس به خود شما اختصاص خواهد داشت.

 

 

هزینه تدریس خصوصی زبان چینی در تهران

یک مطلب مهم که زبان آموزان باید مد نظر قرار دهند، مربوط به تاثیر شهر و استان محل اقامتشان در تعیین شهریه و هزینه آموزش می باشد. تجربه چنین نشان داده است که در شهر های بزرگتر و شلوغ تر، مبالغ بیشتری بابت این خدمات دریافت می گردد، البته این آمار نسبی است و ممکن است شما در یک شهر کوچک، آموزشگاهی را پیدا کنید که برای کلاس های آموزشی اش مبلغ زیادی دریافت می کند و یا در استان تهران، موسسه ای را بیابید که با منصفانه ترین شهریه نسبت به برگزاری دوره های آموزش زبان چینی اقدام نموده است. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از هزینه تدریس خصوصی از طریق شماره های درج شده در این وب سایت، با آموزشگاه زبان سروش دانش تماس بگیرید تا متوجه ی تفاوت و تمایز ما با سایر همکاران شوید.