اگر شما نیز قصد یادگیری زبان فرانسه به عنوان یکی از مدرن ترین زبان های دنیا را دارید، پیشنهاد می کنیم که در خصوص مزایای آموزش خصوصی آن کمی تحقیق کنید؛ زیرا با استفاده از این روش خیلی سریع تر بر مکالمه و گرامر این زبان مسلط خواهید شد. هم اکنون تعداد زیادی از زبان آموزان در آموزشگاه تدریس خصوصی زبان سروش دانش در دوره های تدریس خصوصی شرکت داشته اند و از روند آموزشی ما راضی هستند. همکاری با مجرب ترین و با سابقه ترین اساتید باعث شده است که کیفیت کلاس های ما به میزان قابل توجهی افزایش یابد؛ پس در هنگام انتخاب روش تدریس خصوصی زبان فرانسه تنها به دنبال آموزشگاه خوب نباشید، بلکه به حرفه ای بودن مدرس نیز توجه نمایید. اگر شما به هر دلیلی تمایل داشته باشید که یک آموزگار خانم انتخاب نمایید، موسسه ی ما با جذب بهترین های فعال در این زمینه یکی از اساتید را به شما معرفی خواهد کرد. در صورتی که پس از تشکیل چند جلسه ی اول از روند کلاس های آموزش خصوصی رضایت نداشته باشید، می توانید با هماهنگی اموزشگاه زبان سروش دانش مدرس جدیدی را برگزینید. در ادامه ی این مقاله، به بررسی مواردی خواهیم پرداخت که بی شک تاثیری مستقیم در قیمت گذاری کلاس های آموزش خصوصی زبان فرانسه داشته اند.

 

 

چه عواملی تعیین کننده ی هزینه تدریس خصوصی زبان فرانسه می باشند؟

-        به هر میزان که مدرس و شخص آموزش دهنده از تجربه و سابقه ی بالاتر، تحصیلات بیشتر برخوردار باشند و در زمینه ی کاری خود شناخته شده و معتبر تر باشد، طبیعتا تدریس بهتری را ارائه خواهند کرد و از شیوه های نوین برای آموزش استفاده می کنند؛ پس در نتیجه کیفیت کلاس افزایش می یابد و بدیهی است که اگر بخواهید با چنین اساتیدی کلاس داشته باشید، تعرفه ی بالاتری را نیز باید پرداخت نمایید.

 

 

-        یکی دیگر از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر مشخص نمودن هزینه تدریس خصوصی زبان فرانسه این است که شما متقاضی دریافت این خدمات آموزشی در چه شهری هستید. با توجه به اینکه آموزشگاه زبان سروش دانش در تهران واقع می باشد، امکان تشکیل کلاس برای زبان آموزان ساکن مناطق مختلف استان و توابع ان وجود دارد اما در نظر بگیرید که بر اساس مسافت جغرافیایی متفاوت و درصورتی که شما بخواهید از دوره های آموزش خصوصی زبان فرانسوی در منزل یا محل کارخود بهره مند شوید، هزینه تدریس خصوصی زبان فرانسه افزایش خواهد یافت. برای اطلاع از جزییات لازم است که با آموزشگاه تماس بگیرید و در این خصوص با مشاوران ما صحبت و هماهنگی نمایید.

 

 

هزینه تدریس خصوصی زبان فرانسه در مقاطع بالاتر و دوره های پیشرفته

 

توجه داشته باشید که در تعیین تعرفه ها، سطح و مقطع خود شخص زبان آموز نیز مهم است. برای مثال آن چه در کلاس های مبتدی بیان می شود با مطالب و مفاهیم دوره های پیشرفته تفاوت دارد. از لحاظ مدت زمان برای آموزش نیز قطعا در مقاطع بالاتر زمان بیشتری نیاز است و همینطور از لحاظ پیچیدگی و سختی دروس هر چه به سطح بالاتری می رسید، پیچیدگی مطالب بیشتر می شود. این که مدرس زبان فرانسه تا چه حد بتواند به سوالات شما رسیدگی نماید و در چه مقطعی از اموزش ایشان بهره مند شده باشید، در تعیین حق الزحمه ی وی تاثیر گذار است. اگر هدف شما شرکت در آزمون های تخصصی و رسمی به جهت دریافت مدرکی معتبر باشد، بدیهی است که هزینه تدریس خصوصی زبان فرانسه نیز افزایش خواهد یافت و اگر دانشجو هستید و از این رو قصد شرکت در دوره های آموزش زبان فرانسوی را دارید، طبیعتا دروس دانشگاهی سخت تر هستند و مدرس باید وقت بیشتری را برای شما صرف نماید؛ پس مهم ترین نکته برای قیمت گذاری این روش از آموزش، تعیین کردن دقیق نوع نیاز و میزان نیاز متقاضی نسبت به فراگیری زبان است که بر مبنای آن می توان تعداد جلسات، مدت هر جلسه، نوع مطالب ارائه شونده را مشخص کرد و از یک مدرس حرفه ای نیز برای آموزش زبان فرانسوی کمک گرفت.

 

 

برای اطلاع دقیق از هزینه تدریس خصوصی زبان فرانسوی در منزل تماس بگیرید.

 

 

 

در این مقاله سعی کردیم که به طور مختصر و مفید، به عوامل تعیین کنننده و تاثیر گذار بر تعرفه های آموزش خصوصی زبان اشاره نماییم اما این ها فقط قوانین کلی هستند و ممکن است که بر حسب شرایط شما نوع برنامه ی لازم برای یادگیری تغییراتی داشته باشد و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای آگاهی یافتن از جزییات لازم در خصوص هزینه تدریس خصوصی زبان فرانسوی به صورت حضوری به آموزشگاه زبان سروش دانش مراجعه نموده و یا از طریق شماره های درج شده در این وب سایت با ما تماس بگیرید. امیدواریم که با بهره مندی از مشاوره و اطلاعاتی که مجموعه ی ما در اختیارتان قرار خواهد داد، بتوانید در جهت برخورداری از جلسات آموزش خصوصی زبان فرانسه تصمیمی مناسب بگیرید به گونه ای که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر کسب نتیجه ی دلخواه، بهترین انتخاب ممکن را کرده باشید.