زبان ژاپنی برای بسیاری از افراد جذاب است و به غیر از ضرورت ها و نیاز هایی که می تواند انگیزه ی یادگیری آن باشد، خیلی از اشخاص بر حسب علاقه فرآیند آموزش را سپری می نمایند. همیشه یاد گرفتن زبان دوم سخت و پیچیده است و نیازمند برنامه ریزی و پشت سر گذاشتن چالش های مختلفی می باشد. برخی از زبان ها نیز همانند ژاپنی، چینی و کره ای به دلیل برخورداری از الفبای متفاوت ممکن است نیاز به تلاش بیشتری برای یادگیری داشته باشند. تدریس خصوصی زبان ژاپنی از جمله بهترین روش هایی است که موجب تسریع پروسه ی لازم برای آموختن آن خواهد شد؛ چراکه در این شیوه ی آموزشی از متد ها و تکنیک های کاربردی استفاده خواهد شد تا شخص زبان اموز بتواند به بهترین شکل مفاهیم را فرا گرفته و به مهارت های گفتاری، نوشتاری، شنیداری و خواندن مسلط گردد. به یاد داشته باشید که به هر میزانی که یادگیری یک زبان جدید سخت و پیچیده باشد، اراده و علاقه ی شخص زبان آموز هموار کننده ی مسیر خواهد بود و همچنین کلاس های تدریس خصوصی زبان ژاپنی نیز به سهولت فرآیند یادگیری کمک خواهد کرد.

هزینه تدریس خصوصی زبان ژاپنی

آموزشگاه زبان سروش دانش، برگزار کننده ی جلسات آموزش خصوصی زبان ژاپنی

اگر ساکن تهران هستید و قصد آموختن این زبان را دارید، پیشنهاد می کنیم که دوره های آموزشی مجموعه ی ما را امتحان نمایید. در صورتی که برایتان مهم است که بتوانید از وقت گرانبهای خود به درستی بهره ببرید و در نهایت تمرکز و دقت، مطالب را بیاموزید، شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان ژاپنی بهترین اقدام خواهد بود. اگر شما مشغول به تحصیل و یا شاغل باشید، طبیعتا از وقت آزاد کمتری برخوردار هستید و این شیوه ی آموزشی نسبت به کلاس های آموزشگاهی ترمیک بسیار منعطف تر می باشد؛ به این معنی که می توانید بر اساس برنامه ی روزانه و اوقات فراغت خود در محیط منزل یا حتی محل کارتان از جلسات استفاده نمایید. همچنین ثبت نام در کلاس های تدریس خصوصی زبان ژاپنی آموزشگاه زبان سروش دانش ویژه ی آن دسته از زبان آموزانی است که با اهداف مختلف قصد دارند در یک بازه ی زمانی مشخص به سطح قابل قبولی از این مهارت دست یابند. کارشناسان و مدرسان مجموعه ی ما راهنما و یاری گر آنان خواهند بود.

چه عواملی تعیین کننده ی هزینه تدریس خصوصی زبان ژاپنی می باشند؟

 برای افراد مختلف با هر سطح اقتصادی که باشند، شهریه ی کلاس ها بسیار مهم است. قبل از هر چیز باید در نظر داشت مبلغی که در ازای ارائه ی خدمات آموزشی توسط موسسات دریافت می گردد، واقعا منصفانه بوده و میزان کیفیت ارائه شده بیش از آن باشد. این گونه است که رضایت زبان آموزان تامین می گردد و از این که آن موسسه را برای یادگیری و آموزش زبان ژاپنی انتخاب کرده اند، رضایت خواهند داشت. همچنین برای کسانی که قصد دارند در یک دوره ی زمانی مشخص به سطح قابل قبولی در این زبان برسند تا بتوانند در آزمون های سفارت و یا سایر آزمون های بین المللی مرتبط با این زبان شرکت نمایند، بسیار مهم است که در کلاس های تدریس خصوصی زبان ژاپنی از چه آموزش هایی برخوردار خواهند شد و چه هزینه ای نیز برای آن خواهند پرداخت.

در ادامه ی این مقاله از سری مقالات تخصصی سایت آموزشگاه زبان سروش دانش، به طور مختصر به ذکر مواردی خواهیم پرداخت که به صورت مستقیم بر مبلغی که به عنوان شهریه ی این کلاس ها در نظر گرفته می شوند، تاثیر خواهند داشت. ممکن است شما با مراجعه به آموزشگاه های گوناگون، با هزینه های متفاوتی رو به رو شوید، لازم است اشاره داشته باشیم که این امری طبیعی است؛ چرا که هر آموزشگاه با توجه به محل قرارگیری، نوع آموزش، برنامه ریزی های خود، شرایط شخص زبان آموز و ... هزینه تدریس خصوصی زبان ژاپنی را تعیین می نماید. همچنین زمانی که شما یک استاد یا مدرس نیتیو یا با سابقه ی طولانی تر در حوزه ی آموزش را انتخاب نمایید، طبیعتا شهریه ی جلسات بیشتر خواهد شد. در برخی موارد هم خود فرد، تمایل دارد که تعداد ساعات بیشتری در طول یک هفته از آموزش خصوصی بهره مند شود، این نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر تعیین میزان هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان ژاپنی می باشد.

وظیفه ی خود می دانیم که موضوع شهریه را به طور کامل برای متقاضیان ثبت نام شفاف سازی نماییم؛ بنابراین برای اطلاع از هزینه آموزش خصوصی زبان ژاپنی فقط کافیست با آموزشگاه زبان سروش دانش تماس بگیرید.