به نظر شما اگر شخصی از اراده و علاقه ی کافی برای شروع فرایند یادگیری یک زبان جدید برخوردار بوده اما تا به حال برای شرکت در کلاس های مربوطه اقدام نکرده باشد، چه دلیلی موجب به تاخیر افتادن عملی کردن چنین تصمیمی شده است؟ تجربه های ما به عنوان یک آموزشگاه فعال در حوزه ی آموزش زبان های مختلف خارجی در تهران، این است که معمولا دو عامل به عنوان مهم ترین موانع شناخته شده اند؛ یکی مربوط به کمبود وقت و عدم توانایی مدیریت زمان است و دیگری به هزینه آموزش و تدریس خصوصی مربوط می شود. این در حالی است که اگر موسسات و مراکز آموزشی هدف اصلی خود را ترویج دانش و افزایش مهارت قرار دهند، برنامه ای را ترتیب می دهند و شهریه ی کلاس ها را به گونه ای تنظیم می نمایند که اکثریت افراد با هر سطح توان مالی امکان ثبت نام در کلاس ها را داشته باشند. آموزشگاه زبان سروش دانش در تهران با در نظر گرفتن چنین ایده ای به عنوان یکی از مهم ترین اهداف خود در حوزه ی آموزش، سعی داشته است که این مورد را به طور کامل اجرایی نماید. از این رو هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان هلندی و سایز زبان های خارجی  بسیار منصفانه بوده و اغلب زبان آموزان موسسه ی ما پس از بررسی شهریه ها با سایر مراکز به این نتیجه ی مهم رسیده اند.

هزینه تدریس خصوصی زبان هلندی

آموزش مکالمه زبان هلندی در استان تهران

در دنیای مدرن امروزی که عصر ارتباطات و اطلاعات محسوب می شود، توانایی تکلم به زبان های دیگری به جز زبان مادری از ارزش بالایی برخوردار است و کم نیستند کسانی که در ایران زندگی می کنند اما بر حسب اهداف آینده ی خود قصد دارند برای آموزش زبان هلندی اقدام نمایند. اگر شما نیز بر اساس نوع شغل، موقعیت کاری و اجتماعی، سطح تحصیلات و محل زندگی خود به تسلط بر این زبان نیاز دارید، حتما برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و ضوابط برگزاری این دوره ها و اطلاع از هزینه تدریس خصوصی زبان هلندی حتما با آموزشگاه زبان سروش دانش تماس گرفته و با کارشناسان واحد ثبت نام مجموعه ی ما گفتگو نمایید.

هزینه آموزش خصوصی زبان هلندی در تمام مناطق تهران

مجموعه ی ما در تمامی مناطق واقع در شمال، شرق، غرب و مرکز تهران آمادگی ارائه ی جلسات مذکور به متقاضیان ارجمند می باشد. خداوند را شاکریم که به برخورداری از سال ها تجربه و سوابق درخشان در این زمینه تاکنون توانسته ایم راهنما و مشاور بسیاری از علاقمندان به یادگیری زبان های خارجی باشیم. یکی از مهم ترین دلایلی که این موفقیت را رقم زده است، توجه به در نظر گرفتن مبلغی مناسب به عنوان هزینه تدریس خصوصی می باشد و این مورد در خصوص تمامی کلاس های آموزشی مربوط به همه ی زبان ها از جمله هلندی نیز در نظر گرفته شده است. شما دوست عزیز در هر منطقه ای از استان تهران که سکونت داشته باشید می توانید از کلاس ها در منزل خود بهره مند شوید. برای ان دسته از عزیزانی که شاغل هستند نیز امکان برگزاری جلسات در محیط کار وجود دارد. همچنین آموزشگاه زبان سروش دانش به منظور ارائه ی خدمات آموزش و تدریس خصوصی زبان هلندی آماده ی همکاری با سایر موسسات، شرکت ها، مدرسه ها، مهد کودک ها و ... می باشد. برای اطلاع از شرایط همکاری در این زمینه، حتما از طریق تماس تلفنی یا مراجعه ی حضوری به آموزشگاه اقدام نمایید.

تدریس خصوصی زبان هلندی توسط اساتید نیتیو و با سابقه

در زمینه ی آموزش زبان نمی توان نقش مدرس حرفه ای را نادیده گرفت. به میزانی که شخص آموزش دهنده از سابقه کار و تجربه ی بیشتری برخوردار باشد، تکنیک های مناسب تری را برای تدریس مفاهیم جدید به شما به کار خواهد گرفت. علاقمندان عزیز توجه داشته باشند که آموزشگاه زبان سروش دانش به منظور افزایش دادن توانمندی های شما در حوزه ی یادگیری و برای تدریس خصوصی زبان هلندی، عوامل مختلفی را در نظر گرفته است که هر یک از آن ها تاثیر بسیار مهمی در تقویت مهارت های زبانی از جمله writing، speaking، reading و ... دارند. یکی از این موارد تاثیر گذار میزان تخصص شخص استاد یا مدرس است. همواره سعی داشته ایم تا با اساتید نیتیو همکاری نماییم. طبیعتا کیفیت آموزش این عزیزان در حد بسیار بالایی می باشد و زبان آموزان پس از شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان هلندی متوجه ی این تمایز خواهند شد.